fredag 12 juni 2009

Hopvikt tyg.....

.. blir jättebra musmattor.
Bara så ni vet.

Jag har trådmus till lilldatorn. Bra då den sitter fast i datorn liksom och inte kommer bort.
Klarar inte pekplattan.
Inte min grej alls. Darrar riktigt ordentligt och klickar hej vilt på fel ställen.
Musen funkar dock inte utan musmatta. Inte bra iaf.
Vi har dock ingen musmatta med oss hit ut.
Har provat det mesta som finns i stugan. Nu hittade jag det perfekta , tyg.
Va bra att tyget kommer till användning när jag nu ändå inte syr något alls..

Det var väl det jag visste.
Att det skulle löna sig att hamstra tyger för mångtusenlappar..
Jag visste det!

Triumfen är min!



Fridens på er!
;)

6 kommentarer:

  1. Alla sätt är bra! Klart man ska hamstra visa saker!!!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Ta patent och bli rik!
    Har svårt att se att det funkar, tänker att tyget bara ska korva sig och åka iväg men om du fått det att fungera har du ju kommit på en miljövänlig musmatta! =)

    SvaraRadera
  3. Men vad bra! Då kan jag göra egna, större, bättre och snyggare musmattor(än de som finns). Vilken kul grej! Tack.

    SvaraRadera
  4. Ahh...följ min blogg de närmaste dagarna, så ska du få tygnytta!

    SvaraRadera
  5. Hihi, det är så himla bra att hamstra emellanåt ;) ;) !

    SvaraRadera
  6. HAhahhahaaaaaa! Du é inte klok Madicken...ehhh Ulrika :-)
    Bra idé!

    SvaraRadera