måndag 31 maj 2010

Vinnarna i lotteriet!




Maken har dragit fyra lappar innan han åkte och nu presenterar jag vinnarna!
Nilla har vunnit ett pocketfodral (det blåröda)
Fat Lady Sings har vunnit ett par pannlappar med kaffemotiv.
Fru Venus har vunnit pannlapparna med rosmotiv.
Malla vann ett pocketfodral (det grönrostiga)
Hoppas ni blir nöjda med era vinster, nu behöver jag bara namn och adresser till er så att ni kan få era vinster (ulrikasyr@live.se)

Grattis till er fyra och bättre lycka nästa gång till er som inte vann idag!

9 kommentarer:

  1. Kan väl bara gratulera :O)
    Avundsjuk? Nej inte ett dugg (ironi)....

    SvaraRadera
  2. YES!!!! Jippijajjajjippijajajjippijippijajjaj
    :-))) TUSEN TACK!! Skickar dig min adress, äh, förresten, jag kommer och hämtar det! :-D KRAM!

    SvaraRadera
  3. FUUSK. dålig förlorare? jag?! buhuuuuuuu jaja. grattis till er tur-bloggare då:)

    SvaraRadera
  4. JIPPIE!
    Det behövde jag efter denna dag!

    Tack söta goa du. Jiii, vad mina pocketböcker komma vara snygga i sommar. =)

    SvaraRadera
  5. Det är bara att gratulera de lyckliga vinnarna!
    Liiiiiite avis är man allt.

    SvaraRadera
  6. Grattis till er. Nästa gång är det nog min tur :)

    SvaraRadera
  7. ååååå så roligt! :D
    mailar dig senare!

    SvaraRadera
  8. Hurra! Hurra! Hurra! Jag vann! Lycka! Precis vad jag behövde efter att ha jobbat till halv tolv en måndagskväll.

    SvaraRadera