söndag 9 maj 2010

Jäklar....

...nu gick kattskrället Mini på tangentbordet och alla bokstäver blev så jävla stora. Någon som vet hur man minskar dom, förutom att ändra i visa-menyn. Något lämpligt kortkommando vill jag ha. Eftersom kattskrället Mini inte gick in i visa-menyn så har jag listigt uträknat att hon med sina tassars hjälp fixade ett snajsigt kortkommando.

Någon?




edit 18:42 gällande kontentan i förra inlägget:
Fick lite ajaj i maggen efter glassätandet.
Kan det vara något helsike i mjölkprodukter jag inte tål?
Kan det vara så illa?
Verkligen.
Jag menar en sån hälsosam freak som jag, som joggar, löpartränar, motionscyklar, äter fibrer, tre mål om dagen och sjögräs.
En som är frisk och sund på alla sätt, renlevnadsmänniska OCH miljöpartist (nej, jag erkänner-nu barkade det iväg och uppräkningen av mina meriter avslutades med en ren och skär lögn, f´låt. Jag lovar jag är allra minst en miljöpartist *promise*)


Kan väl aldrig tänkas.

8 kommentarer:

  1. Hahaha! Gulligt!
    Nej, jag har ingen aning. Tyvärr.

    SvaraRadera
  2. Nej, tyvärr ingen aning!! Men det verkar lite mysigt med ett litet kattskrälle "glidandes" på tangenterna ;))

    Ha en fortsatt skön söndagskväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. :-) Noll koll, men ska höra med Tuffs som brukar gå på mitt tangentbord :-D

    SvaraRadera
  4. Ingen aaaning!
    Mini är ju en riktig "datanörd" som lyckas med det vi "vanliga" bloggare inte kan!
    Låt henne gå över en gång till så kanske det ordnar sig;)

    Måste läsa förra inlägget, jag återkommer!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Det var ett sätt för Mini att tala om att tala om att han är STOR pisse nu!!

    SvaraRadera
  6. Ja du kan ju försöka med att trycka på Caps Lock! Det är ju de som förvandlar de små till stora!

    Vi är laktosintoleranta härså det är så vi reagerar mot mjölkprodukter, så det kan nog va så att du är känslig mot mjölkprodukter.

    Finns många goda laktosfria mjölkprodukter!

    Kram

    Lena

    SvaraRadera
  7. Ge Mini en egen dator så slipper du ha henne klampandes på din. För övrigt trodde jag att du ser ut som dockan du har vid din profil. Rött krulligt hår och päronformad kropp. Ser du ut så?

    SvaraRadera
  8. Agneta. Gulligt och gulligt.. synd att du inte kunde tillhandahålla hjälp.

    Monica. Jo, mysigheten är det inget fel på, det är datorfärdigheten som är trasig ;)

    Fru Venus. Tuffs hade ingen aning..?

    Eva/Mina Dagar. Hon har försökt rätta till det men hon gick bet.

    BrunettAnna. Jo, hon börjar bli en stor kisse men än för liten för att surfa ordentligt. Skriva ut tester på skrivaren går dock alldeles utmärkt.

    Lena. Det är inte stora bokstäver på så sätt, utan hela texten är stor. Jättestor.

    Knasterfaster. Hon vägrar ha egen dator, det är det som jag gör som är intressant, hon är inte sugen för egen del, vill bara hjälpa/stjälpa till.
    Rödlätt hår fast rakt. Päronformad är väl synd att säga, lite äpple och lite druvklasar kan man väl säga...

    SvaraRadera