tisdag 25 maj 2010

En extra vinst i lotteriet!

Voilá, ett pocketfodral till i vinstpotten.

Eftersom jag är så himla himla snäll så tänkte jag lägga till en vinst i potten, ett pocketfodral till eftersom just det fodralet blev väldigt poppis. Får ta upp beställningar sen, av er som inte vann ;)
Jag kommer att bli rik, rik, rik!
Eller kanske inte fullt så rik men iaf så har jag lagt till ett fodral som i mina egna ögon är rätt fint, det är grönt, gult och rostfärgat, med här-var-dusnöre och stängning precis som det andra. I
 detta fodral ingår förstås också en deckare, endast det bästa är gott nog för mina tävlingsdeltagare, lämnar dock ingen garanti för att själva deckaren är bra.

Jag tycker det här med tävling är så himla kul märker jag, flera helt nya bloggar har jag hittat och jag går nu och grunnar på nästa tävling.
Det är kul när människor uppskattar det jag gör och det gör ju att inspiration och energin fylls på, vilket är bra när sylusten är på halvfart som den är nu.

7 kommentarer:

  1. Oj, ett sånt skulle jag vilja ha! Hur var det man fick vara med?

    SvaraRadera
  2. Om jag inte skulle vinna det, så beställer jag ett omgående. Får jag välja färg då? :)

    SvaraRadera
  3. tävlingar är jätteskoj! jag har planerat in 2, men det får vänta en vecka eller 2 tills de kommer on the blog :)

    SvaraRadera
  4. Mollamaja. Skriv en kommentar under söndagens tävlingsinlägg så är du med.

    Camilla. Om du inte vinner så får du gärna beställa i valfria färger. Randigt, rutigt, enfärgat eller applikationer, allt är möjligt.

    Malla. Spännande med dina tävlingar, får väl ge mig till tåls då.

    SvaraRadera
  5. Och hur många pengar kostar det för en förlorare?

    SvaraRadera
  6. Jag kan ta två pocketfodral om du vill.

    SvaraRadera
  7. Oohhh extra vinsten är ju ännu snyggare!! Jag tror att jag är kär :)Det gör inte något att jag inte vinner, bara jag vinner extra vinsten :P

    SvaraRadera