söndag 23 maj 2010

Tävlingsdags!


Alltså, för att fira att jag varit på blogspot i ett år så utlyser jag en liten tävling.

Vinsterna är tre stycken och ni ser dom ovan, det är ett pann/grytlappspar med rosor i mitten, ett par med kaffemotiv och ett pocketfodral inkl. en deckare.

Ni som inte har en blogg kan maila mig namn och adress på ulrikasyr@live.se så kan jag nå er om ni har vunnit.

Ni som har bloggar kan lämna en kommentar i vanlig ordning. Om ni lämnar en kommentar så får ni en lott, lägger ni ut bilden och länkar ni till mig på er blogg så får ni två lotter. Detta har jag sett på andra bloggar och snott rakt av ;)

Är det något pris som ni helst vill vinna kan ni skriva detta i kommentarsfältet (gärna med ett alternativ), den som jag drar först vinner alltså det den vill ha, sen får vi se tvåan och trean.

Tävlingstiden är t.o.m nästa söndag, alltså bara en vecka så det är bara att tävla på!

Edit 24/5. Vill bara poängtera att allt går utmärkt att tvätta, om och om igen. De är till för att användas, bara tvätta och stryka på lite-voilá så är de klara för en ny dust i köket. Pocketfodralet går ju också att tvätta förstås, men kanske att det har mindre behov av tvätt än pannlapparna.
Och som sagt, sneda sömmar får ni på köpet och ni har ingen returrätt ;)

Lycka till!

24 kommentarer:

  1. får släktingar av (efternamn)corporation delta i tävlingen?
    jag vill vara med ändå! ska länka senare så att jag blir oerhört svårslagen.
    Allt du gjort är snyggt men helst skulle jag vilja vinna pocketfodralet!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. NEJ!
    Malla kan inte vinna pocketfodralet för det ska jag vinna! Har redan länkat.

    SvaraRadera
  3. Attans vad du var kvick Nilla :-/, då vill jag ha det med rosen. Eller kaffe varianten. Eller pocketfodralet. Eller ALLA! Tack. Nu var jag färdig.

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag tävlar med två lotter. (Kommentar + länk).

    SvaraRadera
  5. Lugn, lugn.
    Det är bara att önska på så får vi se vem och vad som vinns. (vinns lät lite tokigt men det är ändå så jag)

    Kanske skulle ha fler fodral i vinster *filurar*, nå det kommer väl fler tävlingar kanske..

    SvaraRadera
  6. Annars kan du minsann med stor jävla sannolikhet sälja en hel bunt fodral efter denna rusning! :D

    SvaraRadera
  7. Jag vill vara med!
    Blogg har jag ingen, så du får ett mail av mig.

    Kram!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  8. Jag vill också vara med! Jag vill helst av allt vinna en grytlapp. Jag har enormt fula grytlappar hemma. Och jag som precis bakar kanelbullar. Fatta hur mycket jag behöver en ny snygg grytlapp.

    SvaraRadera
  9. Så fina saker du syr.
    Jag hade mer än gärna velat vinna ditt pocket-fodral. Jag har försökt att länka till din blogg så förhoppningsvis ger mig två lotter mera tur.
    Tack så länge.

    SvaraRadera
  10. Jag vill också vinna :O)
    Har givetvis länkat :O)
    Håll tummarna för att det blir just jag!
    http://pillargontanten.blogspot.com/2010/05/jag-tavlar.html

    SvaraRadera
  11. Men vafan? Måste du basunera ut att du ska ha tävling? Kan du inte bara maila mig och fråga om jag vill vara med i lotteri?
    Mina chanser minskar ju med hur många procent som helst när vem som helst kan vinna!

    Men eftersom jag hittade inte bara en FYRKLÖVER, utan faktiskt tre stycken, i min gräsmatta häromdagen, (fast det är bara en som är kvar nu... Hm?) så känner jag gott hopp!

    Länkar gör jag en annan kväll!

    Om, jag säger OM jag inte vinner, säljer du i så fall grytlappar och vad kostar de i så fall? Mina jag har är från kallt 90-tal och trasiga.

    SvaraRadera
  12. Jag vill vinna! Såklart! Och jag har länkat och haft mig, redan ikväll! =)
    Så, lycka till till mig!

    SvaraRadera
  13. ååh jag vill jagvill jag vill:))) vinna!!! whatever! alla sakerna var ju såå fiina!
    men jag ÄGEr inte ens en grytlapp! o tänk vad jag ska tänka på dej när helst jag använder din grytlapp......den kommer få kärlek, den kommer vara omtyckt, den kommer vara behövd.....och kaffemotivet är väl solklart till en kaffepanna som jag:)) så där ja!
    en vinst mindre att hålla reda på, låt dom andra stackarna få fajtas om di andre vinsterna:)

    kom nu ihåg:
    den får ett bra liv hos mej
    den kommer få användas ( men bara till ickekladdiga saker, den kommer inte smutsas ner! bevare mej väl:))
    alla mina vänner kommer att tycka den är så jättefin undra VAR i sjutton jag hittat något så unikt!


    gladmymlan
    vinna vinna vinna vinna!!!!

    pöss ( fjäsk) och kramen!

    SvaraRadera
  14. Pocketfodral, pocketfodral, pocketfordal

    Ja, som du kanske förstår (och om jag måste välja) så önskar jag mig ett POCKETFODRAL!!!!

    Kramkram
    Ullis (som i Ulrica) Bara det gör att vi har starka band, eller hur?! ;-)

    SvaraRadera
  15. Hej! Jag är gärna med och tävlar om pocketfodralet har länkat dig på min blogg ;)

    SvaraRadera
  16. Hej du, klart jag vill vara med och vinna något av det fina du har gjort, länka kan jag inte, har inte lärt mig det, så då blir det en lott. Ha en bra vecka, kram Katarina.

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Jag vill oxå va med o tävla :) Jag vill helst vinna den bruna grytlappen =)
    MVH Kristin

    SvaraRadera
  18. Jisses, jag höll på att missa tävligen!!!

    Jag vill också va med!!!

    Kramar

    Lena

    SvaraRadera
  19. Första gången jag är inne på din blogg. Vilka fina saker du syr. Handarbetar en hel del själv men har aldrig provat det där med lappteknik. Önskar så klart att jag vinner något. Spelar inte så stor roll vad. Är inte överens med datorn så jag fixar inte att länka.
    Kram.

    SvaraRadera
  20. Åååå Tävling ;) Då vill man ju vara med :) hihi.. pax för fodralet!! :) Längtar efter att komma upp så du får visa mig allt. Jättekramen från mig.

    SvaraRadera
  21. Kul grej. Jag har naturligtvis länkat till din sida och jag lägger gärna in den som permanent länk på min sida om det är ok för dig. Kul idé det där med pocketfodral. Det skulle jag kunna tänka mig. Ha en bra dag

    SvaraRadera
  22. Vilken tur att jag inte missade den här tävlingen!! Jag jobbar så förbaskat mycket just nu så jag hinner inte med det här med bloggeriet:(

    Men pust, tur att jag tittade in till dig idag!

    Jag gillar den röda grytlappen OCH pocketfodralet är ju en riktig höjdare så det vågar jag inte ens tro att jag vinner;)

    Må så gott!!!
    Kramelikram
    Eva

    SvaraRadera
  23. Hittade hit via några andra bloggar. Vilka fina saker du syr! Jag sydde ett lapptäcksöverkast som specialarbete på gymnasiet för många år sedan, men sedan har det inte blivit så mycket... Jag kanske förtog mig då! :-)

    Det är självklart att jag vill vara med och tävla! Jag deltar med två lotter och länkar från min blogg. Om jag har tur och vinner önskar jag i första hand den bruna grytlappen och i andra hand ett pocketfodral...

    Jag ser att ni har katter också. Då kanske du gillar min blogg...

    Försommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera