tisdag 1 september 2009

Tänkte bara säga...

..att nu är jag hemma igen.

Idag väntar lite uppackning, städning och bloggning.
Ffa bloggning.


Ville bara säga det.


Har haft lite abstinens på sistone, ffa att läsa andras bloggar, men det sega mobila bredbandet har gjort det till ett irritationsmoment.
Nu är jag dock hemma vid den stationära linan, det går snabbt och lätt själva surfningen.
Härligt bara det.

Fångade katterna imorse, pulade in dom i respektive bur, slet åt oss några väskor, slängde ner lite medicin och så for vi.
En kontrollerad hemfärd. Vi har farit hem i oväder, regn och kuling och det är inte kul kan jag säga.
Nu har vi fint väder, fantastiskt höstväder och lite surt känns det att flytta hem men vi har mycket att göra hemma. Inför fisket.

Däremot ska vi ut en sväng till helgen igen, det känns bra. Då tänkte vi stena färdigt och sätta in bastufönstret.
Dock utan katter.
Nu är det färdigskitet i buren för detta år.
Då åker vi ut själva för en övernattning, bastu och lite fiske.

Men nu gäller bloggning på hög nivå. Alltså inte att jag skriver på hög nivå, men jag ska läsa.... har saknat det och er..

Inaffsädd får nao...

Fridens!

7 kommentarer:

  1. Välkommen hem!
    Ser fram emot tätare uppdateringar. Det finns fördelar med hösten no doubt =)

    SvaraRadera
  2. VÄLKOMMEN HEM!!
    *tar i från tårna*

    Sätter mig ned och väntar på nästa inlägg.
    Finns fåtölj??

    SvaraRadera
  3. Där är du ju! Kul att du är tillbaks! =)

    SvaraRadera
  4. välkommen tebaka te bloggvärlden!! vad gäller tanden så hade jag huggt huvudet av den tandläkaren som inte kan ta bort den utan att ta femtusen spänn, fy fan rent ut....allt du säger har du sååå rätt i , och SÄRSKILT att "boxer-robert" o daniel ser lika dana ut:-)))))skrattade gott åt det!
    tusen kramar
    anna

    SvaraRadera
  5. Välkommen hem nu då :) . Kissarna tycker väl att det är lika spännande att komma hem, nu när dom har varit i stugan :) !
    Kram på er :) !

    SvaraRadera