torsdag 3 september 2009

Jag är en blomma jag med!

Läste hos Nilla om ett blomstertest. Kände härmapan vråla i mitt inre och raskt stegade jag ett klick till testet.

Visade sig att jag var en Echinacea, vilket tycks vara en slags solhatt.
Hm, solhatt alltså, undrar vad jag ska tänka om det..?

Kanske jag är en slags vitamininjektion *moahahahaa* eller bara rent i behov av mera..? (tänker här på echinacea gard etc, om det är denna planta dom menar, själv är jag totalt obevandrad i örternas värld)

Om någon annan kanske vet mera så meddela gärna mig så jag kan ställa in mig mera på blomsterkänslan..




I am an
Echinacea

What Flower
Are You?


6 kommentarer:

  1. Ja, my gadd, blommor är inte mitt mest djuplodande kunskapsområde. Men solhatt låter väl najs. Jag associerar till loja semesterdagar då livet är som bäst.
    Vad det blir för karaktärsdrag vet jag kanske inte...

    SvaraRadera
  2. Jag måste göra detta test när jag kommer hem! Hoppas jag är en vacker ros!

    SvaraRadera
  3. Hej!!
    Tack för dina fina kommentarer!!
    Oj så mycket jag har att läsa ifatt!! Ska aldrig mer ha läsuppehåll :-) Men det blir så ibland... hoppas allt är bra med dig, har hösten börjat komma hos er oxå?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kan inte fatta varför alla andra får in denna blomma utom jag då...

    Är jag teknikskt obegåvad eller är jag tekniskt obegåvad?? ;-)

    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  5. Grattis. Det låter ju jättetrevligt. Solig och pigg. Fin rosa färg också. SOm rosiga kinder.
    Själv är jag en tistel...

    SvaraRadera