lördag 2 januari 2010

Utmaning av Osloskånskan!

Har för mig jag har fått en liknande förut, men minnet sviker så jag hugger i på nytt! Mitt kreativa jag jobbar för högtryck ;)

Osloskånskan utmanade mig och jag bangar inte utan jag kör på..

Använd första bokstaven i ditt namn i svaren..

1. Vad heter du: Ulrika
2. Ett ord på fyra bokstäver: Ungdomligt (som jag är)
3. Flicknamn: Unni-Marielle
4. Pojknamn: Ulf-Lennart
5. Yrke: Utegångsfår
6. Färg: Umbra
7. Klädesplagg: Ullpantalonger
8. Mat: Ungspannkaksrulle
9. Sak i badrummet: Underredstvätt
10. Plats/stad: Uteservering i Ulrika (ort i Sverige)
11. Orsak att vara sen: Utegångsfåret smet, den rackaren!!
12. Något man skriker: Utegångsfåret smiter!!
13. Film: Unbreakable
14. Något man dricker: U-båt
15. Band: U2
16. Djur: Utegångsfår
17. Bil: Unimog (tack google)
18. Sång: Under the boardwalk

Sisådärja. Hjärnan klarade kreativitetsprovet.
Nu ska jag gå och se hur dom andra Ulrikorna klarade sig, Osloskånskan utmanade tre Ulrikor.

Då skickar jag vidare utmaningen till alla som är sugna. Meddela gärna så att jag kan läsa svaren.

6 kommentarer:

  1. My God vilken kreativitet.
    Har aldrig hört talas om någon som jobbar som utegångsfår, men jag har ju inte hört talas om allt förstås.
    Att man kan dricka en U-båt är också nytt för mig. Men det kanske beror på att jag inte är så bevandrad i drinkarnas värld...?

    SvaraRadera
  2. Funderar på tvåan.
    Ett ord på fyra bokstäver.
    Ungdomligt.

    Ja, det är nog fyra. ;-)

    Ha det gott!!
    *kramar om hårt*

    SvaraRadera
  3. Haha! Vad jag skrattade när jag läste dina svar:-) Gillar din humor!
    Jag antar utmaningen!

    SvaraRadera
  4. Att utegångsfåret har smitit är ju en utmärkt ursäkt för att vara sen. Den ska jag använda i fortsättningen.

    SvaraRadera
  5. Du är ju bara HELT för j*vlig!!! Jag DÖÖÖR!!!!!

    SvaraRadera