lördag 23 januari 2010

Sytt i veckan...


Sydde två par pannlappar och sex underlägg av mina japanska remsor.


Sydde ett par pannlappar i blått och tre par underlägg. Håller på med ett set (två pannlappar och sex underlägg) till just nu också det i blått, det blev block över efter sen jag sytt dessa på bilden.

Det är så himla kul att sy dessa och liknande. Nu syr jag med tanke på nästa julmarknad, har också färdigställt några pannlappar och underlägg i jultyger, men dom sparar jag och lägger ut tidigt i höst. Först med julalster alltså ;)

1 kommentar:

  1. Dom är väldigt fina!
    Först trodde jag du menade pannlappar som i lappar man på något sätt använder i pannan. Torkar svett med när man tränat kanske?
    Men sen förstod jag att du menade panna som i kastrull. *smart*

    SvaraRadera