tisdag 13 april 2010

Titta på vår blivande kattunge!

Ärligt. Har ni någonsin sett nåt så gulligt? Jamenaärligtva?

Nää, jag trodde inte det heller.
Vi ska och hälsa på henne och hennes syskon, moder och fader samt familjens tre hundar så fort vi kan. Vi ska försöka hålla oss fram tills torsdag iaf. Imorgon ska jag på Löj-Ligan och Maken har mycket hemma.

Vad hon ska heta?
Det har vi inte bestämt ännu, hon heter bara kissekatten just nu.

Jag gillar Hjördis ;) men ska fundera på fler alternativ som Maken kan välja mellan.

15 kommentarer:

  1. I.AM.IN.LOVE! Hjördis är gulligt :-)

    SvaraRadera
  2. Åhgud så söt! Så himla liten och näpen. Så fiiiin!
    Nu blev jag lite kattsugen också.... men det går inte, vi har allergiker i släkten. Grrr.

    SvaraRadera
  3. ah världens sötaste absolut!!! och Hjördis är ju kanonens!

    SvaraRadera
  4. Herre Gud, så gullig :O)
    Hjördis, låter präktigt och bra :O)
    Lycka till!

    SvaraRadera
  5. Jag är ingen kattmänniska (sååå allergisk), men Hjälp, vad söt hon är!
    Hjördis är ett kanonnamn!

    SvaraRadera
  6. Bedårande! =)
    Jag har en arbetskompis som heter Hjördis men hon är gråhårig.

    SvaraRadera
  7. Men huuuur söööööt får man vara???
    Lyllos er som snart får hem Hjördis! Klart som korvspad att hon heter Hjördis!!
    Så maken behöver inte välja det gör vi här i bloglandia ;) Eller?
    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Åh herregud så himla söööööt! Alldeles ljuvlig :)

    SvaraRadera
  9. Saknar också renahuset-känslan massor! Antar att det är då man ska tänka positivt och vara glad att man iaf fått uppleva den någon gång i livet... Jag är dålig på den sortens positivt tänkande...

    SvaraRadera
  10. Men så söter liten tjejja, Hjördig var väl perfa!

    SvaraRadera
  11. Vilken Goding!! Såå Söööt. Den kissen kommer att få det bra :) Namnet Hjördis var Jätte Gulligt. Ha det gott i väntan påm den nya familjemedlemmen. Kram Diana

    SvaraRadera
  12. Det var det absolut sötast i kattväg jag någonsin skådat!! Lycko dej...Min son är allergisk..vi fick välja,honom eller katterna...svårt var det,men sonen bor kvar!!! ;0)

    Det ser ut som en BUSkisse!!

    SvaraRadera
  13. Tack alla, särskilt ni som gillade namnet Hjördis. Nu heter hon det. Maken gav sig för övermakten ;)

    Kanske inte så, han har inte varit övertygad riktigt, men nu är han det!
    Hon är så söt så..

    SvaraRadera
  14. Hjördis är ljuvlig!! Hon blir perfekt för Homer :))
    Ska bli roligt att se bilder av dom tillsammans =)

    Kram

    SvaraRadera
  15. USCH... vilken söt kise :-)

    O ännu mer usch o fy för snön som ni fått idag... hoppas verkligen vi slipper den i år!!!
    Har inte tid eller lust med mer snö nu.
    Kramar

    SvaraRadera