fredag 12 mars 2010

Var fan höll ni hus, besökare? Å lille katt, lille katt.....

.......lille söte kaatta... vet du att?... vet du att?.........

Tja, vår lilla Allis ligger nu mer i ro och vilar. Hon är spak men mår efter omständigheterna väl som det heter.
Stackarn, hon är loj och alldeles förskräckt över den behandling hon får. Ögondroppar är läskigt har hon ju lärt sig idag. Sen petade doktorn i ögonen med tops och det var ännu jäkligare tyckte hon.
Jag håller med. Som den hönsmoder jag kan vara så tyckte jag att hon petade i mina ögon också.
Ajaj.

Nu har Allis fått sina penicillindroppar och dom kändes bättre meddelar hon.
Skönt.

Nu till nästa ämne. Obs, obs och etcetera, mm och utisåfallatt!
Jag har nu det trista meddelandet att säga att jag är sorgsen. Varför undrar ni kanske? Jo, alla mina läsare har svikit mig de sista fem dagarna.
Söndag, måndag, tisdag och torsdag hade jag inte en enda läsare såg jag i googles analytic.
Vojne vojne.
Onsdag var dock en ljusning för då var det en person som besökte mig. Tack du anonyme besökare, om du talar om vem du är så ska jag skicka ett litet pris till dig, som stod ut liksom.

Hela grejen är lite märklig dock.
För trots att ingen hälsade på mig igår så finns det elva kommentarer på ett av gårdagens inlägg (tror jag, minns inte exakt).
Det var väl märkligt.
Antingen är det en komplott från Blogger och googleanalytics som vill skrämma mig från att sprida spridda bokstäver över internet, eller så är det snart fullt på internet, eller så är det någon annan komplott för att få mig deppig.

Men jag deppar inte ihop för det inte.
Nej, jag är en stark, snygg och intressant människa. I mina bästa år dessutom.
Jag är tacksam för den ynka stackare som besökte mig i förrgår, denne besökare ska jag vårda ömt, som den ömma bloggmoder jag kan vara. Tala bara om vem du är så ska jag muta dig att komma tillbaka ;)

F´låt, såg nyss att det var en person här i tisdags, inte onsdags, bara så ni vet...

14 kommentarer:

  1. Konstigt! Jag har ju varit hos dig varje dag. Knas har det varit för jag skrev ett inlägg i veckan som försvann???!

    SvaraRadera
  2. Jag är ny på din sida, kommer via pillargontanten. Hittade filmtipset The Ugly truth men har inte hunnit sett den. Hoppas att det går bra med kissen! Jan

    SvaraRadera
  3. Måste vara någe vajsing då! På min blogglista så märker jag att alla blir inte uppdaterade så jag går in på ALLA varje dag!! Jag litar inte riktigt på blogger måste jag säga! Klart vi hälsar på dig!!

    SvaraRadera
  4. Hej Där :) Ville bara tala om att jag varit inne hos dig å kollat Minst en gång om dagen.:) Skulle inte komma på tanken att sluta läsa. Den som ska hålla koll på besökare retas nog bara med dig ^^ Hoppas allt är bra med er och att lilla kissen snart kryar på sig. Kram Diana

    SvaraRadera
  5. Men, du?
    Jag är ju här, flera gånger om dan?!
    Byt besöksräknare, den verkar ju kajko, inte har vi svikit dig inte!

    SvaraRadera
  6. meh jag bruka kolla in hos dej varje dag:(

    tro google luras med dej:)))

    kram på sej!

    SvaraRadera
  7. Hej du, nu är jag här, har läst ikapp dina inlägg, stackars er, så hemskt när djuren blir sjuka och inte kan säga vad det är som är fel. Hoppas att penicilinet botar ögonen. Visste du inte att tvättmaskinen ska ha en kopp kaffe och en bulle mellan tvättningarna, fniss, fniss. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  8. Vad rara ni alla är..
    Jag misstänker skarpt att något är lite på vajsingen med google och blogger.
    Kanske dom ska skiljas?

    ;)

    SvaraRadera
  9. Ännu mera konstigt är att idag har inte en kotte heller varit här, trots att jag nu ser bevis på att det faktiskt varit påhälsande rara människor här.

    Märkligt, för enligt googleanalytic så finns inte ens den här fredagen med.
    Tänka sig, en vecka helt utan minsta lilla fredag!

    ;)

    SvaraRadera
  10. Google analytics ska man inte lita på. Enligt dom har jag -7,5 besökare per dag i genomsnitt.
    MINUS 7,5! Betyder det att mina besökare är negativa till det jag skriver, eller bara sura i största allmänhet?

    SvaraRadera
  11. Byt besöksräknare!!!
    Den har ju nåt vajsing på räkneverket;)

    Har minnsann varit inne och hälsat på dig dagligen jag också;)
    (fast jag tror det i alla fall, denna veckan har varit lite upp och ner pga besök på akuten och oro för sjukt barn)

    Ha en skön helg!!

    Kramar
    Lena

    SvaraRadera
  12. Blev tokstressad av dessa räknare så jag tog bort dem. Struntar i antal dagliga besök, det som räknas är alla roliga o mysiga kommentarer.

    SvaraRadera
  13. Jag vågar inte heller ha någon räknare. Jag misstänker att jag skulle bli sjukt stressad av det. Jag har nog med prestationsångest i jobbet. Fast lite nyfiken är man ju förstås...

    SvaraRadera