måndag 29 mars 2010

Allis har nu fått somna in..

Allis fick somna in i morse.
Ögonen hade inte blivit ett dugg bättre, även om vi trodde det själva för en stund.
Då var valet lätt.
En spruta med lugnande och sen en överdos med sövningsmedel och allt var över.
Lilla Gumman Allis blev åtta år.


Och jag som när jag började skriva detta kände mig cool kan knappt se vad jag skriver nu pga alla tårarna. Vi vet iaf att hon inte behöver lida något mer, ingen medicin som tvingas på henne och som tyvärr inte ledde någonstans.
 Man kan nästan säga att hon nu är tillsammans med Signe, hennes bästis som vi fick ta bort för sju år sen, och pga den förlusten hämtade vi sen Homer...


Hej då Allis.
Bästaste kissegumman i världen!

15 kommentarer:

  1. Åhh Ulrika...jag kramar dej...
    Djurvän. Men så ont...

    SvaraRadera
  2. åh goa du! gråter jag med en skvätt:-(
    fy så sorgligt! och jag veet ju hur dåligt man mår när ens älskade vän är borta....men nu har hon inte ont längre....STOR KRAM TILL ER!!!

    SvaraRadera
  3. Nääää...inte roligt :(
    Bamsekram.

    SvaraRadera
  4. Det kan inte hjälpas, tårarna rinner, det är så tungt och ledsamt att mista en familjemedlem, en så kär vän. Vi skickar massor med kramar och tassklappar till er alla. Kram

    SvaraRadera
  5. Åh, vet precis vad du går igenom nu.
    Massor av styrkekramar!
    Hon träffar nog min Indra :O)

    SvaraRadera
  6. Sitter här med tårar i ögonen.
    Många varma kramar från mig!

    SvaraRadera
  7. Fast man vet att man gör djurets bästa, så klart att det gör ont!! Man vill ju föralltid ha kvar dom man älskar!!!
    *gosekram*

    SvaraRadera
  8. Åååhh vad Tråkigt. Tänker på er. Bamsekram!!!

    SvaraRadera
  9. Åh,känner med er.

    Många kramar

    Lena

    SvaraRadera
  10. Ulrika
    ♥Den varmaste kramen♥

    SvaraRadera
  11. Åh vad sorgligt. Nu gråter jag också.
    Kram på dig Ulrika.

    SvaraRadera
  12. Hej... hittade hit från Osolskånskan.
    Beklagar sorgen... Det är så tungt att förlora ett djur. De är ju ens bästisar...
    Men man gör allt för deras eget bästa.
    *kram*

    SvaraRadera