måndag 7 december 2009

Snälla Tomten !

Jag har varit rysligt snäll iår.
Inget fel har jag gjort och humöret har alltid varit i topp.
Detta tycker jag borde premieras ordentligt.
Därför skickar jag dig denna önskelista..
Jag förväntar mig inte allt men bra nära ändå, typ 90% bör jag väl få?

1. Helly Hansensockar
2. Kondition.
3. Japanska tyger, eller vilka tyger som helst bara dom är snygga.
4. Värmedyna
5. Pengar, ganska mycket behövs.
6. Trisslotter fast då endast vinstlotter.
7. En snygg och smal kropp.
8. Utseende värdigt en snygg fotomodell.
9. Ett gäng färre år på nacken.
10. En färdigrenoverad trappa.
11. En färdigutbyggd hall/tvättstuga.
12. En färdigrenoverad kropp.
13. En New Yorkresa.
14. En egen ö i skärgården alternativt Karibien (fast bägge ska vara utan spindlar och övriga äckelpäckelkryp)

Tja, mer önskar jag mig inte.
Jo, kanske Fred På Jorden.
Och kanske att miljöpåverkan (åt det varmare hållet) skyndar på, jag har inte tid att vänta till år 2050 då vi häruppe får två månader mindre vinter.
Jag misstänker starkt att jag då inte kan glädjas fullt ut åt det mildare klimatet.

Tack på förhand Tomten.

Vi ses på Julafton

Kram
/Ulrika


Sen skickar jag en liten förfrågan till övriga bloggare...
Vad önskar Ni er?
;)

5 kommentarer:

  1. Jag vill ha fred på jorden!!
    Skall man skriva fred med stora bokstäver??
    Typ FRED??
    Sen vill jag att alla skall ha mat i magen.
    Vissa lite lite mindre, typ undertecknad.
    Sen vill jag ha pengar!!
    Snuskigt mycket pengar.
    Egentligen vill jag ha pengar i första hand, resten kan alla andra önska.
    Länge leve Jultomten!!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag önskar mej den egenhändigt inköpta pyjamasen som jag ska slå in på onsdag, för att sen vara jätteöverraskafd på julafton när jag öppnar den! (till mej? nää! precis vad jag önskade! hade ingen aning! tuuuusen tack!)

    SvaraRadera
  3. Hm....
    Just det! Att vi är friska hela veckan i Italien och gärna fram tills dess och även efter.

    SvaraRadera
  4. Jag vill också att vi är friska på jullovet. Hela jullovet. Så, det var mina önskningar. Jag har varit hyfsat snäll så det borde gå i uppfyllelse tycker jag. Annars är det en snål tomte.

    SvaraRadera
  5. Jag vill förstås ha en osthjälm. Och ett sådant där rivjärn som alla kockar har på tv när de river citronskal och parmesanost... Ja, det var väl det.

    SvaraRadera