tisdag 8 december 2009

Kära kära tomten..

..jag kom på en sak till som jag vill komplettera min lilla önskelista.

Skulle vilja ha en "skarvdosa" med bara 1,5 m sladd.

Du vet en sån som man kan koppla många saker till?
Men inte med så jäkla lång sladd som dom vi har (med typ 15 m sladd som ska in under byrån för att inte synas så mycket) utan bara en liten kort sladd.
Men inte ett riktigt måndagsexemplar som bara racklar.
Utan ett rejält ett, fast med kort sladd, helst bara en halvmeter..

Det var bara det jag ville säga.

Och billigare och mer försynt än vissa av mina andra önskeklappar.

5 kommentarer:

  1. Vi har en stor låda i källaren full med sladdgrej som vi inte använder. Jag skickar den. Du kommer säkert hitta vad du söker. Och lite till.

    SvaraRadera
  2. Annika och Nilla, jag tackar er båda och tar emot med öppna armar.

    Jag behöver nämligen fler har jag upptäckt.
    Jag måste ner och krypa för att byta kontakter i syrummet.

    Då skulle det sitta najs med en skarvis.

    SvaraRadera
  3. Åh du härliga människa! Vilka härliga önskningar du har,kan man bli annat än glad??

    Ha en fin torsdag och hoppas tomten lyssnar på dig,kram

    SvaraRadera
  4. Man kan helt enkelt inte få för många sladdar, Det är det jag alltid har sagt.

    SvaraRadera