tisdag 29 december 2009

Jag tänker göra som Nilla!

... en summering av detta år och önskningar inför nästa.
Som Nilla så är jag en fena på att upprepa nyårslöften, däremot är jag sämre på att hålla dom, ens klara nyårsdan.
Önskningar är ju helt perfekt.
Ska återkomma med mina önskningar.
Senare.

För att se vad jag menar, läs Nillas tankar här.
Inte är det väl så konstigt att jag har min bloggtvilling som idol?

Nu ska jag sy en uggla.
Bara så ni vet.

Gör så ni också, jag hoppas Nilla inte tycker att jag eller ni härmas, men hur himla kul vore det inte att se vad ni gjort, tänkte och misslyckats med. Sen hur ni vill ha nästa år om ni får önska.

Det gör väl inget Nilla, om jag härmas?

1 kommentar:

  1. Jag härmar ju dig hela tiden! Har du inte märkt det? =D
    (Jo, det är sant.)

    SvaraRadera