torsdag 5 november 2009

Resultat av dagen

Ja, konstigt nog så har jag inte fått gjort hälften av vad jag tänkte.
Jag tänkte dammsuga sängen, dammsuga uppe och nere, torka lite golv, packa rom, packa kläder etc, ringa lite samtal och fixa med lite ekonomipapper som behövs för en licensansökan.

Resultat?
Rätt magert faktiskt.

Jag kompromissade med mig själv och körde ett snabbt race med dammsugaren. Slet ur sängkläderna och glömde resten så nu måste jag byta där istället för att spara det till nästa vecka som jag sen tänkte.
Packa rom har vi kvar att göra, bara något paket.
Samtalen och pappersarbetet tar vi en annan dag otippat nog.

Duscha måste jag dock göra. Annars känns det lite väl sunkigt i bilen ;)
Önskar jag färgat håret och klippt mig lite men den uppgiften finns ju kvar fast i uppskjutet läge.

Tja, så kan man väl sammanfatta läget just nu.
Dela lite medicin, packa lite grejjer och sen får det vara.
Jo, ringa kattvakt måste jag ju göra *kom på*
Viktigt värre.

Nå, nu ska jag gå och packa rom säger Maken, så då lyder jag som den lydiga hustru jag är *moahahaha*

Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Visst är det konstigt. Man kan se sig själv "i tanken" att göra allting så lekande lätt. Och så funkar det inte så sedan. Jag blir lika förvånad varje gång.

    Men jag iaf tonat håret... ;)

    SvaraRadera
  2. så där blir det ibland, att man har så mkt så hinner man hälften..
    jasså du är en sån där lydig fru:-))) sån vill nog min sambo att jag ska bli med men jag vet inte hur man gör:-)

    storkram te dej!

    SvaraRadera
  3. Haha förra året sög det att jobba med fiske, men i år hos er har det faktiskt varit roligt :) Ja just tusan, nu kom jag på att du berättat om det. Fy, det kan inte ha varit skönt för 5öre! :O

    SvaraRadera