fredag 20 november 2009

Läs mitt vansinnigt intressanta inlägg!

Ja, tjena!

Inser när jag skummat igenom min blogg så här på senaste tiden att mina inlägg tenderar att tangera copycat av mig själv.

Med det menar jag att temat ofta är detsamma.
Typ, idag har jag inte gjort många knop!
Idag har jag inte gjort mycket alls.
Tänkte städa idag men orkade inte.

Samma innehåll men olika ord.
Orden trött, ork, ont, jäklar, fet och andra blähord verkar förgylla mina texter.

Jag är m.a.o jäkligt intressant.
Och märk väl - jag lovar inte ens att bättra mig. För det är ju JAG i ett nötskal.
En dag när jag anser mig hunnit mycket är när jag både varit och handlat, dammsugit OCH plockat ur diskmaskinen.
Kanske lite överdrivet men med rätta andemeningen.

Andemeningen, vars fick jag det ifrån? Vad menar jag med det? Äh skit i det och fortsätt bara säger min inre röst.

Här ser ni ett inlägg i klassisk stil.
Ett utan märkbart innehåll.
Efter en sekunds betänketid har jag dock bestämt mig att fortsätta i samma stil, liksom ha leda som ledmotiv, tycker det gör mig både rasande snygg och intressant.

Fast efter en sekund till i betänketid tänker jag försöka putta in små mer intressanta ämnen i mina leda-texter, kanske så små att ni inte ens märker dom, men dom kommer att finnas där.
Promise!

Voila´!

*googlar på intressanta ämnen för kommande inlägg*

5 kommentarer:

  1. Jag gillar din stil! Och förra inlägget om båten var väl ingen "repetition"? You go girl!

    SvaraRadera
  2. Alltså, dina texter är underbara så glöm alla ev förändringsprojekt! (Ja, just ja, det var ju det du skrev att du skulle göra.)

    Förutom är andemening ett mycket intressant ord som nästan tarvar ett eget inlägg. *tycker*

    SvaraRadera
  3. Kerstin, det är ju sant. Båten har ju aldrig nämnts förr..

    Nilla, du är en klippa.
    Kanske jag gör ett inlägg om andemening, jag får se ;)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du är skitrolig, så förtsätt gnäll bara......;0)

    SvaraRadera
  5. Men jag gillar ju din blogg precis som den är. Så det så! :)

    Kramis

    SvaraRadera