onsdag 11 november 2009

En award!!

..till mig.


Lilla mig hade jag velat skriva men eftersom det är så himla fel så skriver jag inte det.
Redigerar nu att jag fick den från Truddelutt. F´låt att jag missade det.

Jag ska skicka den vidare till tre bloggisar och sedan ska jag skriva 10 saker om mig själv.
Helst vill jag ge alla en award men jag väljer ut tre som det är sagt.
Nu tio saker om mig själv.
1. Är väldigt opraktisk lagd. Kranar förstår jag mig inte på.
2. Gillar reda men har av någon anledning oftast oredor omkring mig.
3. Pappersarbete och jag är inte så himla synkade. Har försökt men kan inte lära mig att älska och hålla god ordning på papperena.
4. Jag är kolossalt ovillig att gå på stan. Alla ärenden skjuts oftast upp till bättre och mer passande och ffa kommande dagar. Ärenden görs i behovsnivå, där lågt behov går fetbort.
5. Jag gillar att slappa, slöa och softa. Tar det gärna till nästa nivå.
6. Gillar att handla över nätet, all shopping som innebär att man slipper gå i affärer är god shopping.
7. Jag är en Mästare inom uppskjutningsområdet. Allt som "bör göras kan nog skjutas till morgondagen ändå" är ett motto så gott som något.
8. Börja känna av en viss åldersnoja. Inte så att jag grubblar på det hela tiden men jag börjar känna en viss stress för att livet rusar iväg.. typ swisch-det var livet liksom.
9. En sak att göra t.ex VC-besök om dagen är ett för mycket. Stressar upp mig för minsta måste som finns, kommer det två måsten samma dag så måste jag andas i papperspåse. Inte riktigt men nästan. Konstigt jag har varit en fena på många bollar i luften, men då var jag ju frisk.
10. Har en osund avsky för vintern, och denna blir värre för varje år. Måste ha med ålderdomen att göra. Önskar jag hade gott om pengar så jag kunde flytta söderut där vintrarna var mindre vintriga!

5 kommentarer:

  1. Jag tror du o jag skulle kunna bo ihop utan problem!

    SvaraRadera
  2. Ops!
    Tack sötnos!
    Ska fundera ut tio saker att berätta om mig själv. Det kan ta lite tid...
    Nu ska jag läsa dina och få inspiration!

    SvaraRadera
  3. Men åh vad kul! Tack snälla! Du lyser upp min dystra tillvaro!
    Jag ska fixa den i morgon, om inte livet går under helt innan dess!

    SvaraRadera
  4. På din begäran!
    Jag har lagt till tio saker till.

    SvaraRadera
  5. Japp nu är jag inne och läser Awarden dom jag skickade till dig. Bättre sent än aldrig *skäms*

    Nu några kommentarer. :)

    2. Jag oxå!!!! Kan omöjligt hålla städat omkring mig här hemma. Synd men så är det.

    3. Håller väl ordning på mina papper fast på mitt egna lilla vis. Dvs de ligger antingen i en hög här bredvid på datorbordet eller så är de nedstoppade i tidskriftsamlaren som oxå står här. Sätter in papper i pärmar 2 ggr om året ungefär och varje gång blir jag sur på mig själv för att jag i gör det direkt när jag fått dem/betalat räkningarna.

    5. Mm det är sköööönt. :)

    7. Jag oxå!!! Haha.

    8. ja och fortare och fortare går det. HUVA!

    Kul läsning.
    Kram

    SvaraRadera