torsdag 9 juli 2009

Herreminje vilket inlägg ser jag nu...

För er som inte orkar med förra inlägget som blev ca en halv kilometer långt skriver jag här en förkortad version av gårdagen.

Snooze, soptippen *jäkla slöfockar snabba på nu, senadrag* hem, etikettmannen, vänta, vänta mer, ostburgare, etikettmannen igen, vänta igen, etikettstajling, handling, till båthamn, båt till stuga, till båthamn igen, jäklar körde på en stenjävel igen, vibration, social samvaro, trevligt, båtfärd ut, Make svär, propellerblad helt borta, Make fixa propeller, köra som tokig, jag sova hela kvällen, jag risigare idag, snor, hosta, halsont, ryggsmärtor, vila hela denna dag....

Ja, det var väl själva förkortningen det, flämt..

Ha det bättre än jag idag!
;)

7 kommentarer:

  1. testar igen....

    Hahahhaa. Knallkork. Fin sammanställning av dagen :-) Hoppas du får vila lite så rygg o annat mår bättre.
    {kramar}

    SvaraRadera
  2. Ler stort.

    Läser både lååååånga och korta inlägg.
    Med glädje dessutom!!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Jä jä jä.
    Bara jag.
    *trallar lite*
    Har inte tråkigt.
    *repeterar om och om igen*

    Har inte tråkigt.
    Eller....jo...kanske lite.

    SvaraRadera
  4. Hahahaha! Du är störtskön! Och stört skön!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hihi, nu blev man ju inte ett dugg nyfiken på vad den långa versionen handlar om. Ska läsa den nu. :)

    SvaraRadera
  6. hahaha...du är för härlig :) Låter som en tuff dag? Ta´t lugnt o sköt om dig!!!

    SvaraRadera