tisdag 26 maj 2009

Nu är Maken hemma!

Stora kramen och sen stora frågan. Var har du smutstvätten? Från nykär till vardag på en minut *skrattar*

Nu är första maskinen laddad. Många många maskiner blire´.
Särskilt som det är lite blandat använt och rent, en väska var full med skitiga kläder, en var full med rent. Eller ren och ren, det låg lite fiskiga byxor under den s.k "rena", är den rena ren då?
Mja, knappast är mitt svar. Swosch i tvättunnan. Swosch igen i tvättunnan med nästa laddning och så var den tunnan full.
Nå, vi har en hel tomt på 6000 kvadratmeter att fylla med skitiga kläder.. Ut på bron hamnade resten.

Så nu blir det te och mackor framför Äntligen Hemma. Bara en sån sak!

6 kommentarer:

  1. MEN..
    Min kommentar ville inte komma fram.
    Jag som tiggde fika såååå fint.
    *suckar*

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt! Här händer det grejer när man är borta. Vilken fin sida du har skapat! Tack för gratulationerna på min födelsedag också. Lovely!

    SvaraRadera
  3. Mofsan, tackar och håller med lite ;)

    Annika, det är bara att komma! Du är välkommen. Alltid, men tigg gärna lite ;)

    Mockapocka, ja du, flytten gick finfint, gillar verkligen det lite annorlunda snitsen liksom.

    SvaraRadera
  4. Min förra kommentar ville nog inte komma fram riktigt...
    Härligt att maken äntligen är hemma! Den nya bloggen ser jättefin ut.

    SvaraRadera