söndag 24 maj 2009

Länkar..pust

Har suttit och kopierat och klistrat in i länkar. Sen började jag kolla på det som andra på blogspot har, liksom en lista med rubriker på bloggvännernas senaste inlägg.
Men var hitta det?
Jag har sökt och letat, svurit och gått ifrån i vredesmod, kanske inte det sista men.. till slut hittade jag finessen Blogglistan. Där fanns den ju i all sin glans. Och vad göra då? Jo, kopiera och klistra in på nytt, fixade följa mina bloggarfunktionen... så det är också klart.

Nöjd och belåten.
Har fått endel kommentarer gällande flytten, jag har inget dåligt att säga om bloggagratis egentligen, blogspot har också legat nere ibland, men jag var så himla sugen på nåt nytt.
Och när jag sett vänners bloggar här så blev jag mer och mer sugen.

-Jag tycker det är kul med lite bilder, dikter ja vad man vill i kanten.
-Jag gillar det att man inte hela tiden loggas ut.
-Jag gillar enkelheten i att kommentera andras blogspotbloggar-ett klick så finns det där, inga skriva namn och klistra in adressen.
-Jag gillar också Blogglistan jag nämnde tidigare, kul att se vänners nya rubriker.
Sen är det säkert massor som jag inte har kommit på ännu.

Men lite förnyelse förnöjer ju som bekant. Lite miljöombyte fast jag sitter kvar på samma stol *informerar*
Sen är ju jag densamma förstås. Inget nytt där inte. Nepp, samma gamla tanta bakom tangentbordet *suckar* nå, jag ska gå och ta mig en kopp te och se om jag föryngras lite *hoppas*

Förresten så har jag städat klart!
Jepp, bara en sån sak!
Golven är rena (någorlunda) mattorna dammade (någorlunda) och det är bortplockat så ini bomben (någorlunda iaf)

Jepp, jag är en människa av Ordning, Renhet, Smidighet och Hyfs *ljuger så jag nästan travar*

6 kommentarer:

  1. Du har fått en jättefin blogg!!!

    SvaraRadera
  2. Hej, då är vi två som har gjort fint idag då=) Nu är det damm och-fläckfritt, nästan...nåja kan ju önska i alla fall!!

    SvaraRadera
  3. Hej! ja blir gaaaleeeeeeeen!!! men nu har jag fått till en kort uppdatering iallfall... har mkt att läsa igen nu kan jag lova :0) men jag är på benen, kramiz å sköt om dej

    SvaraRadera
  4. Grattis och välkommen till blogspot.com!

    SvaraRadera
  5. Mig blir du inte av med! Följer dig vart du än går!! :o)

    SvaraRadera
  6. Och framför allt så är blogsport snyggare än bloggagratis. :)

    SvaraRadera