torsdag 28 maj 2009

Haft det stressigt

Konstigt, Maken kommer hem och då kör allt ihop sig. Inget speciellt men för mig innebär det kaos. Min stresstålighet är noll.
Imorse sov vi till fem, gick ner och somnade om på soffan, jag sov till över nio. Herregud så trött jag är. Bara att vandra omkring på handelsträdgården gjorde sitt, sen blåsten ger mer värk och mer behövs inte.
Imorgon bitti kl.6 åker Maken och Kollegan ner till Sundsvall med bussen, dom ska köra upp båten. Så då blir jag ensam ett par dagar till. Sen blir det utflytt så det ska jag pyssla med i min ensamhet.

Har tvättat fem maskiner. Även alla väskor han hade med, dom luktade inte gott precis och jag vill inte lägga dit rena kläder som kan ta lukt. Vi ska ju använda dessa för att kånka ut bohaget till stugan.
Nu måste jag iväg en sväng så inlägget om handelsträdgården får vänta tills i eftermiddag känner jag ;)

Ha en härlig dag alla!
Fridens ävribaddi!
;)

5 kommentarer:

  1. Roligt att du tycker om min bild *stolt* Jag tycker också att maskrosor är vackra. Trist att alla fnyser åt dem när det står så vackert i mina rabatter...

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Låter så skönt med utflytt! Här blir det kanonfint väder i helgen, hoppas ni också får det där uppe!

    Jag gillar din engelska stavning bajdevej =)

    SvaraRadera
  3. Nä det är konstigt det där...när man är ensam hemma är det ordning på torpet. Det räcker att det släntrar in en (slarvig?) karl för att rasera ett vackert hem...fråga en som vet *vet*

    Lagom dos av ensam och tu är bäst:) Är det dags för sommarstugan till helgen? *vill määä dit*

    SvaraRadera
  4. Hm karln stressar ju upp dig till bristningsgränsen. Nu önskar jag dig en hängmatta och minst 4 bra böcker.

    SvaraRadera
  5. Snäckan, låt dom få leva dom är ju så sköööna ;)

    Nilla, klart vi ska ha fint väder i heeela sverige!

    A-L Gud va du har rätt! Fem minuter och oordningen är ett faktum.
    Lagom är bäst!

    Mofsan. Jag skulle önska mig en hängmatta och böcker har jag. Åtminstone ska jag softa soffa!

    SvaraRadera