söndag 24 maj 2009

Städtrött ;)

Nu är jag igång. Med bloggen alltså, inte med städningen som står överst på attgöralistan.
Jag kände mig tvungen att uppdatera vårsituationen
häruppe, alltså hur långt våren kommit inte vår situation.

Herregud vad fort det går. Tjoflöjt kan man säga, löven frodas, gräset grönskas i rasande fart. Trist med sådana vårar egentligen, allt händer på ett par veckor. Från snö till full sommar går i full speed häruppe.
Vi har nu ljust dygnet runt vilken kan påverka sömnen kan jag tillägga. När det är ljust kl.00 så känns det som kl.20 i kroppen. Ibland känner jag mig nödgad att tillägga.
Häromdan sov jag flera timmar på kvällen men var sen glatt vaken halva natten ;)
Och då var jag ju trött dan efter förstås.
Så summan är konstant *inser*

Nå, städgrejerna lockar mig nåt otroligt så jag lämnar er nu för en sväng med dammtrasan *muttrar tyst eder upphöjt till fem*








2 kommentarer:

  1. Hejsan, fin bogg du skaffat dig. Du får skriva och tala om om du fortfarande gillar den efter ett tag. Har funderingar på att byta eller så jag med men har inte bestämt mig ännu.
    Gillar bilden med flötet guppande=) Nu längtar efter att få sitta med metspöet i hand. Det är det enda "riktiga" sättet att fiska på, allt annat känns som "fusk".
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men vad fint!!
    *ser mig omkring*
    Har också funderat på att flytta hit.
    *åker och handlar en blogginflyttningspresent*

    SvaraRadera