söndag 14 februari 2010

Navigering pågår!

Janne brukar ju hjälpa mig när jag kör fast.
Homer brukar också hjälpa mig.
Här nedan så kollar han noga kursen så att jag skrivit rätt ;)



Sen vet ju alla så jäkla trött man blir av att plugga och då vill man ju inte annat än att skita i allt kunskapssökande och lägga sig på rygg och bli kliad på magen!


Detta är kära avbrott för en trött hjärna. För en pigg hjärna kan det vara avbrott av mer irriterande karaktär..




Tur jag har en trött hjärna!!
;)

10 kommentarer:

  1. Det är en väldigt söt pluggkompis du har :)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Vilket välkommet avbrott. Jättesöt katt.

    Jag skulle aldrig klara av navigering, har full sjå med att hitta på land(Tack för GPS)

    Ha en bra alla hjärtnans dag.
    (är det ok med dig om jag lägger in dig som länk på min sida?)

    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  3. Om du mot förmodan skulle få för dig att be mig om hjälp med det där, så gör jag som katten din, lägger mig och väntar på att bli kliad på magen... DET kan jag ;-)

    SvaraRadera
  4. Se där, en sån "hjälpreda" har jag med fast på sybordet. Om han inte passar sig riskerar han att bli fastsydd som pälskrage på nån kappa eller nåt!

    SvaraRadera
  5. Gafflan. Ja visst är han go´!

    Lena. Han är den bästa pluggkompisen man kan ha. Nästan ;)
    Visst får du länka mig, jättekul!

    Fru Venus. Själv skulle jag hellre ligga som Homer än att plugga, men vad gör man?
    ;)

    Nilla. Visst är han? ;)

    Kerstin. Kram tillbaks!

    Mari. Han är precis lika duktig på sömnad! Där har jag oftast hjälp av två kissar ;)

    SvaraRadera
  6. En sånn sötnos du pluggar ihop med... :)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Vilken liten söööting!!!! :)

    SvaraRadera