fredag 5 februari 2010

En liten petitess men fan så irriterande ändå!

Varför ser inlägget ut på ett sätt när jag skriver det men på ett annat när jag har publicerat det?
Kan någon svara på det.
Mina mellanslag som gör olika stycken försvinner på nåt sätt, därav punkterna ni ser i föregående inlägg.
Snyggt. Inte.
Och det är bara när man har bilder.
Ska man skriva först och sätta in bilden sen kanske?
Det har jag provat men det blir likadant.

Ett irritationsmoment jag med glädje tar till mitt hjärta istället för att ignorera det.
Snälla hjälp mig ni som kan åstadkomma stycken med bilder utan att det klumpar ihop sig sen!

/en frågande och allmänt tjurig Ulrika

6 kommentarer:

  1. Har haft samma problem....När jag har en bild med så brukar jag göra ett mellanslag mellan bild & text.
    Använd förhåndsgranska för att se hur det blir och ev ändra innan du publiserar inlägget...
    Iblant ganska tidskrävande :(

    Ha en skön fredagskväll!

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte men det finns en blog du kan besöka för info, kolla på fixa-din.blogspot.com. Finns mycket nyttigt där.
    Ha en skön fredag!

    SvaraRadera
  3. Det händer mej med!! Ofta!! Tycker jag fått till dej så nice, men va händer...Ååå,va trist!!Å jag e ju såååå trög!!!
    Hm...ha en skön helg!!
    Kraaam Anna

    SvaraRadera
  4. Jag har exakt samma problem. Ibland löser jag det precis som du genom att sätta in en extra punkt. Vill jag finlira lite extra markerar jag sedan punkten och gör den vit. (I'm the queen of nödlösningar) Då syns den inte. Men JAG vet ju att den är där, så jag är blir irriterad ändå.

    SvaraRadera
  5. Alltså, Tjockisen , gud va smart du är!
    Så ska jag också göra hädanefter, att jag inte tänkte på det!

    Bra tips till alla funderanden i denna kommentarsruta ;)

    SvaraRadera
  6. Precis sådär gör jag ibland på jobbet, det där som Tjockisen tipsar om! För på jobbet går det inte att göra vissa mellanrum. Jävla jobbet.

    SvaraRadera