onsdag 24 februari 2010

En liten fundering....

Det snackas ju en hel del om Anna Anka och hennes Svenska Hollywoodfruar och nu nya såpan om hennes assistent.
Hon intervjuades imorse i morgontv´n.

Vi satt (Maken och jag) och filurade på hur gammal hon är. Vi var rörande eniga om att hon ser ju välbehållen ut liksom, hon kan väl vara dryga 50 kanske.
Hur gammal är hon då?
Jag googlade och fick en chock.
Människan är bara 38 år!!
Och hon som är så "vacker" enligt henne själv. Ok, hon ser inte ut som skräp (som undertecknad) men vafan hon är ju yngre än mig.

Otroligt.

Vi brukar roa oss med att gissa åldrar, mycket för att vi är lite fixerade själva men så här dåligt har vi nog inte gissat förr.
Är vi ensamma? Ser hon ut som en 38-åring?

Det väckte lite tankar dock ;)

3 kommentarer:

  1. Hon ser lite "sliten" ut. Och lite kriminell också, va'?

    SvaraRadera
  2. Jag hade lätt gissat runt 50 år

    SvaraRadera
  3. Jag skulle gissa på en fräsch 58-åring. :-)

    *kramar om Lrikan min.....hårt*

    SvaraRadera