söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag


Väcktes av Maken med morgonfika. Det var väldans rart av honom, min älskling.
Jag hade inte hört alarmet för han vaknade två minuter innan. Fick te och smörgås och till efterrätt en Biscotti. Mums.

Fast han påpekade just innan jag satte mig upp att jag hade dreglat på kudden, kanske inte så Valentin-aktigt kanske men ändå ack så sant.

Nå, eftersom jag hade ju dreglat på kudden så det var bara att inse fakta.
Jag är vacker där jag sover med dreggel i mungipan alternativt drar timmerstockar (detta snarkande ljud har han spelat in i mobilen sin) *jamentjenasåfuckingkvinnligtdåinte!*

Det var ett mysigt uppvaknande.Lite romantiskt och för mig helt otippat. Han är inte så romantisk av sig gubben min, han kan komma med blommor men det är efter mången vink och påpekningar.
Men det gör inget för han är min älskling iaf!! *ska krama honom så fort han kommer in från renseriet*
Nu ska jag gå upp och sy en stund, låta hjärnan och kroppen vakna riktigt innan jag sätter mig med navigationen, för då behöver jag en oluddig hjärna.
Ha en härlig söndag alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar