måndag 2 maj 2011

Usama Bin Ladin död

Nu är Bin Ladin död. Nu hade jag tänkt skriva något genomtänkt men jag skiter i det. Bin Ladin död punkt slut. Bra så.


Vi har inte så himla varmt och vackert väder idag. Vi har vare sig vackert, varmt eller och idag. Vi har svinkallt. I januari så såg man fram emot 4 plusgrader och nu undrar jag vem fan som snott vår värme? Isen har ju gått så det drar snålt från havet, det blåser och det känns som minus 32.

Jag skulle börja med småprojekt i datarummet hade jag tänkt. Nu har jag startat i ena klädkammaren uppe, och jag undrar så smått om jag är galen. Jag har slagit skallen exakt tre gånger i dörröppningen vilket jag i förväg hade bestämt att inte göra. Nu har jag en bula. Nu är jag ju skallig dessutom så jag hade dåligt med polstring när jag slog i.
Nu är allt utplockat och står på golv och bänkar i syrummet.
Och hur otippat var det att jag skulle ångra min städningsåtgärd?
Joruseruatt...

Nå, jag ska ta tag i det där. Så småningom. Där var jag tvungen att googla lite, det såg för märkligt ut, stavningen på småningom. Men det verkar vara rätt.
Ja, det var väl allt jag tänkt säga när jag nu inte orkar orera om Bin Ladins frånfälle.
Tjillevipp.


3 kommentarer:

  1. Och jag hade väl tänkt kommentera med något begåvat, men jag har liksom inte tänkt klart på det här ännu......
    Peace love and understanding säger jag i stället, kramar
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Va?! Är han död?
    Det var inte så att han var Khadaffis son?

    Och så till mer brännande ämnen: Det är jävligt kallt här också.

    SvaraRadera
  3. Varför har inte du ett eget radioprogram?

    SvaraRadera