söndag 15 maj 2011

Hemma igen..

... och längtade till ut till bloggvärlden.
Såg min sida.
Här har det varit livat vill jag säga, många många kommentarer och vilda glädjetjut.


Eh... not. Men tack Agneta, snäckskalsdalen för din hälsning och kommentar.
Jag undrar om detta är ett tecken...

Jag tror jag åker tillbaka till Maken, 10,5 timmar hit eller dit.
Han saknar mig då nåt oerhört.
Det har han sagt.

Maken vs Blogger : jättemassor-0


Nu är ryggen officiellt paj så nu går jag och kryper under el-filten.
Inga fler bloggbesök ikväll, det räcker med min egen känner jag.

13 kommentarer:

  1. Och du har helt missat att blogger inte lät oss vare sig skriva inlägg eller kommentera och dessutom stal blogger mina inlägg från onsdag kväll och hela torsdagen. Se det är en förklaring att din makes kärleksförklaring klingar 1000 gånger högre än vår längtan efter dina inlägg. Kram och hoppas ryggen blir snällare.

    SvaraRadera
  2. jo, jag säger som Singelmamman, det var ngt strul m blogger ett tag, du är lyckigt ovetande ;)
    Själv pausar jag men säger hej ändå!

    SvaraRadera
  3. Lilla gulle vännen :-) Du hade många kommentarer på ditt förra inlägg, bland annat ett mycket fyndigt från mig ;-) Men blogger tog alla inlägg och kommentarer i torsdags/fredags och under fredag/lördag kom en del inlägg tillbaka, men inga kommentarer. Agneta har kommenterat efter att du fått tillbaka inlägget. ALLA hade problem med det och var skitsura. Har jag talat om hur mycket jag saknat dig och tycker om dig? ;-) KRAM

    SvaraRadera
  4. Hur fan han dom skriva det medan jag skrev min kommentar? Måste vara ena snabba jäklar....

    SvaraRadera
  5. Välkommen hem igen!!
    Hoppas resan var värd ryggen, men eftersom du gärna åker tillbaka så var den nog det..
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  6. Du är alltid saknad när du är ute far, det ska du veta!

    SvaraRadera
  7. Och jag skrev också världens längsta och bästa kommentarer på dina inlägg. Eller inte, men jag ska gottgöra dig! Eller det kanske jag inte ska lova med tanke på min minneskapacitet, men när vi träffas (måste väl hända nån gång?) så ska jag vara snäll mot dig. Kanske inte hela tiden, eftersom min personlighet inte är böjd åt det hållet hela tiden, men ibland. Det blir kul.

    SvaraRadera
  8. Blogger har fått dånslag, inget funkar som det ska...behöver nog en liten dos av meducin från nån stor bra bloggerdoktor..krua på din rygg.kram

    SvaraRadera
  9. Som sagt det är INGET TECKEN på någonting, men vi kan alla ta och vrida näsan om Blogger!!!!!

    Kul att få se en svartvit bild från Spikarna!! Känner igen det stora huset närmast!

    Jädrans rygg, hoppas det känns bättre i morgon när du vaknar!!!!

    Kramar Eva

    SvaraRadera
  10. Hoppas det blev varmt och gott med elfilten så du kunde vila ryggen och mår bättre i morgon ---nä idag menar jag för nu är det måndag och jag har inte lagt mig ännu!!! weeeee så fasansfullt nu kommer jag att vara trött bläh!

    SvaraRadera
  11. Välkommen hem vännen,Ja det där med ryggen känner jag alltför väl igen,så himla dryyyyygt...Vila på nu så att du blir bättre snart...:)
    KRAAAAAM på re!!!

    P.s Du hånglade väl upp gubben ordentligt nu så att ni klarar er ett tag till..:))

    SvaraRadera
  12. krya på ryggen...min börjar repa seg nu efter 8v som tant Stina på 98 år..

    SvaraRadera
  13. Blogger har varit dum men nu hoppas vi allt är i sin ordning igen...

    Vila mycket så du blir bättre i ryggen!
    Kram

    SvaraRadera