lördag 24 oktober 2009

Skräppost?

Såg att Rikard Tong (el.likn) sökt mig på mailen.

Han hade visst en himla fin företagside´.
Vi skulle dela på 44,5 US$, jättefint va?
Förmodligen skulle jag sätta in något på hans konto (läste inte så noggrant dumt nog) och sen vips så skulle vi tjäna 50/50.
Jo, så sa han.
Det är alldeles sant.

Jag skulle maila honom om jag var intresserad.

Tyvärr så slängde jag bort mailet *jäkla skräppostfilter*

Någon annan som fått?

Funderar skarpt på vad jag ska göra för MIN del av mina pengar.

4 kommentarer:

  1. Va säger du!?
    Det var ju MIG han skulle dela med, sa han ju!!!

    SvaraRadera
  2. nää hur kunde du slänga bort det :-))) tänk vad rik du skulle varit nu! skyll dej själv:-))))

    nä jag får aldrig nåt kul i mailen...
    kram på dej!!

    SvaraRadera
  3. Nä, jag tror att du är den enda lyckligt utvalda! Synd att du tappade bort det. Synd!!!

    SvaraRadera
  4. Nilla, han verkar fula vilt den rackaren.
    Till mig sa han att JAG skulle få dela, hm verkar lite för bra för att vara sant..
    ;)

    Gladmymlan. Vad säger du? Inga fantastiska erbjudanden i mailen?
    Herregud människa, skaffa dig Telia *tipsar*

    Agneta. Nix där är du ute och joggar. Nilla fick också.
    Ska kanske höra med Telia om dom sparar allas mail?
    Vi får se..

    SvaraRadera