fredag 23 oktober 2009

Äntligen!

Äntligen!

Imorse steg vi upp kl. 04, kändes lite tidigt kan jag säga.
Halv fem for vi iväg, hämtade upp Makens kollega och sen styrde vi mot hemmakajen.

Kl. 5 började dom tuffa iväg med båten söderut. Dom kommer nog hem måndag kväll som det verkar.

Jag ska alltså ha fredagsmys ensam.
Lite ensamt men ändå härligt härligt.

Har tänkt göra en skink och ostpaj, med Västerbottensost, till middag. Mumsigt värre.

Sen har jag fryst ner rommen från igår, ringt VC, hämtat medicin, handlat och sen inget mer (förutom att tvätta konstant).
Var in och köpte mig en prinsessbakelse, bara för att fira att fisket är över och typ att jag är helt slut.
Ja inte att fira att jag är helt slut. Bara fira att trots att jag är helt slut så lever jag ännu.


Jäkligt intressant inlägg ser jag nu.


Nå, skit i det!

Dags för fredagsmys....

Bara en sån sak!

Jihaa på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar