måndag 5 oktober 2009

Mitt i

..är vi nu. I fisket alltså.
Hälften är gjort men likaså är hälften kvar.

Kallt är det.
Jävligt kallt.
Så där kallt som det inte ska vara just nu.
Jag hatar kylan.
Hatar att den kommer så tidigt. Jag menar att vattnet fryser ju för tusan, i beredningen alltså, inte hemma.
Inte så himla kul alltså.

Denna fiskevecka går åt fanders.
Igår blåsigt, idag likaså, imorgon lovas det mindre blåst för att på onsdag blomma ut i en rejäl jävla kuling.
Fisken samlas inte när det blåser så här.
Den gör det motsatta.

Idag har vi tre fulla bingar med skit.
Ja, inte riktig skit (det vore ju anmärkningsvärt bara det) utan ett riktigt strömmingslass.
Det säger väl er läsare en hel del?
Inte?
Var glad för det.

Då kastar vi i stället om och siktar mot nya mål.
Svenska Hollywoodfruar.
Varför har jag snöat in på detta program? Jag följer inget tvprogram förutom Dödlig Fångst men nu har jag fan fastnat för detta skitprogram.

Anna Anka. Säj nå mår. Jäkla människa till att vara otrevlig och till att säga så himla många dumma saker. Bara tanken på allt bortklippt material som inte kunnat visas säger ju en hel del.
Dom andra två kvinnorna är ok. Helt ok.
Men Anna Anka, hon avskyr jag.
Varför då lägga ner energi på henne?
Fan vet.

Någon annan kanske?

5 kommentarer:

  1. Tror baske mig att jag ska titta på tanten ikväll. Har inte sett något av de tidigare avsnitten men känner ändå att jag hatar henne haha!
    Lite hat är nog bra för blodtrycket.

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Jag orkar inte titta! Men när jag tittar så är det underhållning! Jag skrattar högt!
    Just nu kollar jag på fotboll - mycket mer spännande än tre verklighetsfrånvarande bimbos.

    SvaraRadera
  3. Nilla. Alla känslor är ju av godo. I lagom mängd.
    Och jag känner mig upplivad när jag får bli riktigt arg, vilket man blir av Hennes Majestät Anka..
    :)

    Agneta, jag förstår dig, men kolla någon gång, bara en glutt.
    Du blir definitivt engagerad
    ;)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att Agnes-Nicole är minst lika komisk. Hon ser ut som en uppstoppad get med ny tandbrygga och nya bröst. Vilka människor, är de sanna?!

    SvaraRadera