tisdag 6 oktober 2009

Aah, vinter-kom an!

Tja, så väntar vi på 16-19 m/s imorgon. Vattnet ska stiga med nästan en meter, båten är flyttad och säkrad för denna händelse.
Idag har dock fisket gått rätt bra och det är ju tur eftersom morgondagens fiske är borta.

Själv känner jag mig trygg och lycklig över den snö som väntas falla under natten och morgondagen. Det känns så rätt. NOT.
Jamena, är vi inte i oktober? Inte december utan oktober.
Shit så jäkla trist.

Jag bor liksom på fel ställe. Jag borde bo längs medelhavet eller liknande, jämn och skön temperatur året om. Nu vet jag inte om medelhavet har sånt klimat för jag är urkass på geografi, men tänk er ett land med typ 18-20 grader JÄMT. Det är min typ av land det.

Hollywoodfruarnas klimat känns rätt ok. Nu slutar ju visst det programet så jag får irritera mig på något annat nu.
Har inte bestämt mig för vad ännu.
Något förslag?

5 kommentarer:

  1. jag med flytta då! suck! hm...ja vad kan man irritera sig på stället? jag retar mej på Gordon Ramsay den där kocken som bara vrålar hela tiden..kanske kan vara nåt?
    kramen

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill oxå följa med....värme,mera värme.....

    Hoppas allt gått bra i dag,kram kram

    SvaraRadera