torsdag 8 oktober 2009

Jag fryser...

... så in i själen.
Idag har vi grejat i frysarna. Vi har fryst in enkilosromburkar huller om buller i frysarna. Nu har vi ägnat dagen åt att stuva till så att våra burkar är i våra frysar och kollegan i kollegans.

Jag kan säga att det är kallt att stå ute i nollgradig "värme" och hantera -30 gradiga romburkar.
Fingrarna blir vita och kalla.
Konstigt nog, fötterna också.
Inte för att jag packat många kilon med fötterna, närmare bestämt inget kilo, fast tårna känns som is.

I-landsproblem, jag vet.

Nu har vi denna veckas sista dag, alltså fiskedagsräkning.
Imorgon är det fredagsmys.
Det längtar jag till. Ligga under filten och mojja mig. Heeela kvällen, hela lördan och halva söndag. Me like!
;)

Fridens!

3 kommentarer:

  1. Fredagsmys under filt låter det definitivt som du har gjort dig förtjänt av! =)

    SvaraRadera
  2. Brrr *gör en åkarbrasa* fryser bara jag läser ditt blogginlägg... ;)

    SvaraRadera
  3. I-landsproblem är jobbiga... *torkar svett i pannan*

    Hoppas du är varm i detta nu!

    SvaraRadera