onsdag 16 februari 2011

Knasterfaster, du har så rätt!

Knasterfaster kommenterade mina smala anklar och hon har så rätt. Det är det enda smala förutom fötterna på mitt fysiska tempel.
Jo, fotlederna är smala, därför ritade jag dom smala också.
Maken tycker för övrigt att bilden i förra inlägget är väldigt likt mig, och han har rätt han också.

Alla har alltså rätt fast jag har ändå mera rätt förstås.

Sen har jag upptäckt att min vänstra hand blivit smalare. Säkert den högra också kan jag tänka mig men det var just på vänstra jag kunde dra av mig armbandet utan att knäppa upp det. Jag har guldarmband, vill bara förtydliga om att det inte är töjbart.

Det var det jag suktade efter med GBP operationen, att få vänster hand lite smalare. Så jag är nöjd.
Om jag bara inte började bli skallig skulle jag glädja mig mer över att vänsterhanden blivit så slank.
Förresten fingrarna börjar slanka till sig också. Det är ju bra. Typ.
Att låren hänger och magen är skrynklig är ju bara en liten parantes när fingrarna blir slankare.

Det märker man tydligare när man ska på magnetröntgen. Då ska nämligen allt bort. Jag har fem guldringar, två guldarmband (ett brett och ett mindre brett), halsband och två jäkligt luriga örhängen.
Ringarna gick rätt bra att ta av. När jag skulle opereras grät jag nästan, dom hade liksom blivit en del av mig och nästan växt fast.
När jag skulle opereras så fick jag slita av mig ena armbandet, för att det var så jäkla envist. Och jag hade bara vänster hand att jobba med, vänster hand är inte lika högerhänt som min högra, om jag säger som så..

Örhängena slet jag också i. Dom är också av guld (vad annars?) och har en fiffig låsanordning och det är pga den fiffiga låsanordningen jag alltid har dom på. Favoriter kallas det. Dom faller aldrig av, ens i hängiven sängkammartango eller bara för att jäklasfallaav liksom.
Däremot är dom jäkliga att ta av på kommando. Jag fick be personalen. Maken har klumpiga fingrar och är för försiktig, och jag är liksom lite leprig när det kommer till att jobba baklänges. Alltså via spegeln. Och sen sitter dom hårt.

Örsnibbarna har inte blivit smalare kan jag tillägga. För er som undrade.

Fötter och öron växer hela vårt liv. Det tycker jag känns skönt. Särskilt som jag har stora fötter och öron redan nu.
Kul att dom framträder mer allt längre jag lever.
Jag ska visa med en liten skiss direkt ur minnet igen, så att ni känner igen mig om ni ser mig.

Ja, ena bröstet är större. Och längre ffa.
Ni ser rynkorna på benen, ni ser gäddhänget (jag har markerat en skugga där själva humerus, överarmsbenet finns) Jag är tunnhårig uppepå skallen, jag har stora öron med tjocka örsnibbar och sen så har jag en stor näsa.
Jag ville rita in de slankare fingrarna men det är svårt i Paint. Jag utmanar er andra till ett försök, även om ni inte kommer upp i min artistiska klass men det duger kanske ändå att lägga ut på bloggar? Eller njae, försöka kan ni ju göra. Ni ser ju om dom släcker ner internet..




Ville också fästa er uppmärksamhet på mina långa fötter. Maken säger sig vara rädd för dom eftersom jag har långa tår och kan gripa med dom. Jag undrar vad han är rädd jag ska gripa tag i men han säger sig ändå vara rädd.




Sen vill jag bara säga att jag har tråkigt, har ont och vill bara sova. Det är kallt och jävligt ute och att jag är så himla less på vinterhelvetet!
Nu, tack för mig.

12 kommentarer:

  1. Tänk om jag kunde rita på Paint ... men du är riktigt begåvad!

    SvaraRadera
  2. You crazy, crazy person!
    I love you!!

    SvaraRadera
  3. Du är ta mig fan knäpp i kubik du :-))) Kramar i massor du magra storfotade sak ;-)

    SvaraRadera
  4. Edward scissorhands comes to mind. Jag vet inte varför, men han är snygg han också. Johnny Depp är hans andra namn, tror jag.
    Jag är också ganska lik Johnny Depp, samma bruna ögon och bruna hår.

    SvaraRadera
  5. Tänk att jag hade ett rätt. Kul!
    Nu ska jag försöka rita av mig själv.

    SvaraRadera
  6. Nu har jag ritat ett självporträtt. Passa på att titta innan internet stängs ner. ;)

    SvaraRadera
  7. Jag har redan ritat mig själv nude:
    rumpan: http://www.monstermalla.se/2008/12/bra-eller-anus.html
    framifrån,klicka gärna för närbild för detaljer: http://www.monstermalla.se/2008/07/den-nakna-sanningen.html

    Och du skriver fortfarande så roligt att jag skrattar på mig.

    SvaraRadera
  8. Attans så mycket kul läsning jag missat, du är rolig du, riktigt rolig! Jag har skummat igenom och sitter här och ler fånigt. Du tecknar väldigt bra!
    Kramar i massor från
    Agneta

    SvaraRadera
  9. Du är oerhört bra på att rita och att roa oss andra. Jag har hållit på att skratta ihjäl mig. Det var länge sedan jag haft så roligt.
    Kram på Dig
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  10. Vad duktig du är på att sy. Ett av mina stora intressen är att dräggla øver alster från sykunniga människor. Jag är ganska urusel själv.
    Rita är du bra på med, men jag tror att sykunskapen är något bättre:)

    SvaraRadera
  11. Jag tycker fötterna är finast..

    SvaraRadera
  12. Att du tappat rejält i vikt det har jag ju förstått men din humor den bara ökar och ökar.
    Du är nog banne mig den roligaste personen jag känner norr om Dalälven.

    Kram A

    SvaraRadera