tisdag 22 februari 2011

Jag vill jag också, so fucking bad!



Bruno Mars igen. Ni tror jag är en stalker men det är jag inte.
Jag älskar introt här, det i andra halvan kan ni deleta, men början...
mmm...
Jag vill jag också.

Idag har jag tagit en rask promenad, visserligen bara till postlådan men jag tror jag njöt. Det var endast -16 så jag frös inte häcken av mig. Jag hann inte, -16 är fortfarande kallt jäklavädergud!
Maken har fått sin leverans och har slutat gå som en äggsjuk höna på väg att bli sysslolös. Nu är han glad och syr för glatta livet.
Jag ska gå och vila middag för jag är nästan 87 år och därför är jag glad också.

Jag + Elfilten = Sant

4 kommentarer:

  1. Vi borde ligga i samma soffa idag du och jag...

    SvaraRadera
  2. Hällå, där!
    Fick du till facebook och blogg i mobilen?

    SvaraRadera
  3. Duktigt av dig att få upp farten på den korta promenaden. Eller har du en sån där norrländsk brevlåda flera kilometer från huset?

    SvaraRadera
  4. Det är du och jag.. Bruno Mars till min säng!!

    Eller ja.. till min soffa med en gitarr då i alla fall. :)

    SvaraRadera