söndag 12 december 2010

Snart tävlingsdags och snögubbeparad


Tyvärr taskiga bilder av mina snögubbar, vet inte vad jag gör för fel med kameran.

Alla snögubbar är försedda med en polkagris, dock bör man inte äta dom för jag har gjort dom av fimolera. Sen bär alla gubbar på ett paket (mjukt, typ inslagen kudde) eller ett hjärta. Den stora snögubben har en väst i grönt och dom små har halsduk i rött och grönt.
Dom har en morotsnäsa även den av fimolera och pärlor till ögon. Dom har också öronskydd för att skydda sig mot kylan.
Om någon vill köpa så finns det några stycken klara, 95:- för dom små och 125 :- för dom stora.
Först till kvarn!

Jag har fler på gång men dom har lite detaljer kvar. Nu håller jag på med vinsten till min jultävling, jag lägger ut tävlingen måndag eller tisdag.



Här kommer en bättre bild, inte på just dom som finns hemma just nu men kanske bättre bildkvalitet.

3 kommentarer:

  1. Alltså, de är jättefina :)
    Verkligen!

    SvaraRadera
  2. men åh vilka fina :)) beundrar er som håller på med den typen av pyssel :))

    SvaraRadera
  3. Dom är så fina!! Önskar jag hade slantar att skicka över så skulle alla få komma hem till mig och mina vänner!

    SvaraRadera