onsdag 22 december 2010

Tävlingen avslutad!


Vinnare av påsen blev Knasterfaster
Grattis!!
Påsen kommer med posten, inte före jul men strax efter.
Grattis igen!


Ett litet tröstpris har vi också dragit.
Grattis Osloskånskan, ett litet paket kommer till dig med posten så småningom.
Maila mig din adress bara.



Och tack till er andra som varit med i tävlingen, jag önskar er lycka till i nästa tävling. Tänkte ha en tävling igen om någon månad, kanske med pocketfodral eller något annat kuligt, vi får se vad det blir.

9 kommentarer:

  1. Oh!! Tack tack! Adress på väg!
    Bjässekramen!

    SvaraRadera
  2. Nämen åh så roligt!!! Har jag vunnit?! Det är inte sant! Högsta vinsten, eller hur? Nu är jag glad!

    SvaraRadera
  3. Härligt :-) Två underbara kvinnor har vunnit! Grattis!

    SvaraRadera
  4. Kul! Grattis till vinnarna.
    Hoppas bara att de redan har snygga grejer hemma som matchar de fina vinsterna. Jag var ju tvungen att köpa ett hus på landet för att matcha de grymma grytlapparna jag vann.
    De bor där nu! Och är fortfarande de snyggaste grytlappar jag någonsin sett.

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till de lyckliga vinnarna.
    Jag blir ju lite avis men jag hade inte turen med mig.


    önskar dig en riktigt GOD JUL

    Gunilla

    SvaraRadera
  6. Så roligt att dom vann :DD
    Nu vill jag önska dig och mannen (o katterna så klart) en riktigt God Jul!
    Varma kramar i vinterkylan.

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnarna!

    Passar på att önska dig en riktig god och mysig Jul! :)

    SvaraRadera
  8. God Jul och Gott Nytt År.
    Kram
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  9. Men nu pekar mina mungipor ner ... Dock gratulerar jag de som uppåt mungipor får!
    gart

    SvaraRadera