tisdag 14 december 2010

Tävlingsdags!



Nu är det dags för en liten jultävling igen. 
Vinsten är denna påse sydd i svart och rött,
 på utsidan finns fyra små fickor där man kan antingen samla damm eller så förvara småsaker.

Vill ni vara med och tävla så skriv en kommentar under detta inlägg, 



 ni som har en blogg kan kopiera bilden och lägga ut den på er blogg tillsammans med en länk till mig så får ni två lotter. Ni som inte har en blogg kan kommentera ni med samt maila mig er adress så jag 
kan nå er om ni vinner (ulrikasyr@live.se).

Ni har drygt en vecka på er, jag vill att tävlingen ska vara avgjord till jul, så kan jag skicka vinsten direkt efter juldagarna.

Sista tävlingsdag är onsdagen den 22:a december




Så här ser den ut när den inte är hopsnörd.

Lycka Till!


35 kommentarer:

  1. VILLHAVILLHAVILLHAVILLHAVILLHA!!!!!

    SvaraRadera
  2. DENÄRMIN!
    DENÄRMIN!
    DENÄRMIN!
    DENÄRMIN!
    DENÄRMIN!
    DENÄRMIN!
    DENÄRMIN!
    DENÄRMIN!

    Tack. Länkar. Kram. ;-)

    SvaraRadera
  3. NÄÄ NI!! Min är den!
    Jag länkar direkt och tackar på förhand ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag är med och tävlar. Jag länkar från min blogg senare ikväll.

    SvaraRadera
  5. hej
    har länkat till dej ja vill va med på utlottning serru hi hii

    SvaraRadera
  6. 2 lotter, jag försöker länka men oavsett så blir det bild hos mig. Finfin vinst.

    SvaraRadera
  7. Bild och länk hit är fixad!
    Både Fru Venus och Anna har fått
    allt om bakfoten. Påsen är ju
    absolut MIN! *ler brett med glimten
    i ögat*
    Sköt om dig

    SvaraRadera
  8. Äsch, då Ulrika bry dig inte om de andra tiggarna, skicka den till mig du, den skulle passa alldeles utmärkt att lägga min tänkta sockstickning i :)
    Lovely!
    Och i bloggen finns en länk :)

    SvaraRadera
  9. jag vill också ha!

    Scrapnörd som jag är så tänkte jag väl inte samla damm i den, det klara ytan under sängen av så bra själv, utan i den får massa prytlar plats och DET gillar jag! Jättefin!!

    Kramen i

    SvaraRadera
  10. Jag vill vara med också!!! länkar till min blogg.

    kram

    Lena

    SvaraRadera
  11. Så klart jag vill vara med och tävla om denna fina korg!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  12. Ha ha ha...känner att den kommer att stå här hos mig...så det så;);)

    Fan att jag aldrig lär mig hur man kopierar bilder och länkar!!!!:(:(:(
    Ja ja en kommentar från mig iaf!
    Hoppas hoppas hoppas!!!!!!!

    SvaraRadera
  13. Den var otroligt fin, den vill jag vara med och tävla om :)

    SvaraRadera
  14. Om den inte bliver min så bliver den möjligen din*pekar*. Men jag hoppas med tummar och tår på att det är vinstlotten jag får. Varm hälsning från Inga-Lill mail: famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Bäst du låter fru Venus vinna, hahaha! Jag tar gärna två lotter tack!

    SvaraRadera
  16. Räcker alldeles utmärkt med "bara" en lott...eftersom det är den som blir dragen ;) Duktiga Du!! Jättefin är den :) JätteKram från Mig..Diana

    SvaraRadera
  17. Den var fin å i dom rätta färgerna,jag är järna med på vinstdragningen,passar ju perfekt att ha stickning å småprylar i.

    SvaraRadera
  18. Mne vikken tur..Fru Venus lurade mig till din blogg....så nu kanske man kan va med och tävla..FINA sker du syr..väldigt inspirerande..vad du är duktig!! Verkar vara skoj!!//Karina

    SvaraRadera
  19. är naturligtvis med och tävlar. hittade din blogg helt nyligen och ska följa den i fortsättningen
    ulla
    ubhagglund@hotmail.com
    har ingen egen blogg ännu

    SvaraRadera
  20. Hej! Hittade in på Din Blogg genom vimsiga mammans blogg. Har lagt in Din Blogg på bokmärken så jag inte tappar bort Dig. Kommer att titta in och följa Dig och Din Blogg i fortsättningen.
    Klart att jag vill vara med och tävla om denna vackra sak. Kommer att passa perfekt för mina påsar med torrtovningsull. Jag har inte någon egen blogg ännu men den kommer så snart min Dotter får tid att hjälpa mig.
    Min Mailadress är: maxelonia@yahoo.se
    Kram
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med med en lott
    och håller tummarna

    SvaraRadera
  22. Jag deltar gärna med två lotter, länk och bild finns i min blogg :)
    Keiju

    SvaraRadera
  23. duktig som vanligt.kommer och hämtar den när går det bra?

    SvaraRadera
  24. Hej och gomorron,din blogg hittade jag hos Carinas änglar å sånt..:) Jag vill gärna vara med i tävlingen och jag länkar oxå..Jag läste att du oxå har fibro,jag är oxå sjukpensionär.Det är en jäkla sjukdom..Ha en riktigt skön och mysig dag nu i din takt och ork..Kram/Annelie

    SvaraRadera
  25. vill ha...skulle passa perfekt i mitt nya hobbyrum :)) och självklart länkar jag :p

    SvaraRadera
  26. Jätte fin! Jag är med & tävlar, kan inte sy så den skulle jag bli glad att vinna! Tar två lotter (länkar på min blogg). Må så gott & Trevlig helg!

    SvaraRadera
  27. Jag har förvisso redan vunnit en gång.
    Men ändå.
    Länkat och klart.

    SvaraRadera
  28. Precis vad jag behöver för att hålla ordning på diverse småkrafs. En så fin och praktisk påse vill jag gärna vinna. Tar därför två lotter, tack, har länkat i högra sidkolumnen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

    SvaraRadera
  29. Hittade just din fina blogg! Jag vill gärna vara med och tävla! Länkar från min blogg http://camillasvirkhorna.blogspot.com/

    SvaraRadera
  30. Fantastiskt vilken tur jag har i snöyran att jag hittade till din blogg.

    Jag vill hemskt gärna vinna den fina tygpåsen det skulle göra mig riktigt glad,

    Länkar ochså
    Du får vika 2 lotter till mig

    Ha en riktigt GOD JUL

    Gunilla

    SvaraRadera
  31. Jag vill gärna ha en chans att vinna!

    SvaraRadera
  32. Jag vill gärna vara med på din fina utlottning! jag har länkat också! Ha en fortsatt trevlig dag! Kram Nina

    SvaraRadera
  33. Wow! Jäklar i min lilla låda vilken häftig tygpåse! Den skulle passa ypperligt till att samla alla mina virkade mormorsrutor i, vartefter de blir virkade, i väntan på att bli ihopmonterade.. Den där coola tygpåsen skulle bli ett redigt ögongodis att stå på soffbordet där mina alster ligger nu.. Sträck på dej och väx en hel meter av stolthet över att kunna sy en så vacker och rolig korg! Kram Ewa. Kisse70@yahoo.se

    SvaraRadera
  34. Oj vad fin! Vilken tur att jag hittade hit i sista stund :)

    SvaraRadera