torsdag 23 december 2010

Nu vill jag önska er alla en riktigt God Jul!
Hoppas ni får många paket, 
får äta god mat, 
får njuta av trevligt sällskap,
 får mysa i tofflorna, 
får ha en helt enkelt riktigt mysig och fridful jul.

/Ulrika



Här är julen under kontroll, klapparna ligger under granen, julskinkan är på kokning, pepparkakor är bakade och dom smakar pepparkakor denna gång, jag har gjort chokladbiskvier och det är dammsuget klart. Nu väntar jag bara på julaftonens fröjder med skinkblöta till frukost, julbord och såklart på Tomten som kanske får lov att komma före julbordet för vi kanske inte kan vänta ;) 

8 kommentarer:

  1. God Jul På Er. Nästan på klocklslaget ett år sedan jag skicka min 1:a kommentar till dig. :) Är verkligen Glad för det. Hälsa Kusin vitamin ;) Var rädda om er. Stora Kramen Till Er. Förresten...skäms för att jag inte skickat någon julklapp...Fyyy på mig!! Nu får jag snart öppna!! Spännande :) Tack ännu en gång.

    SvaraRadera
  2. God Jul till dig med vännen!! Ha en underbar juletid!!

    Kramen i

    SvaraRadera
  3. Önksar dig en fortsatt God Jul!

    Kram
    Lena

    SvaraRadera