tisdag 26 oktober 2010

Shopping

Idag kände jag för en liten shoppingsväng.
Sagt och gjort.

Handlade nya skor, Kuoma som vanligt för dom är ju så sköööna. Dom gamla Kuomaskorna har fått lite väl mycket fiskdoft på sig, kände för en uppdatering så kan dom gamla vara gammelskor a la slit och släng.
Hemma märks det ju inte så mycket men på sjukhuset där dom stod i ett låst skåp under min frånvaro från avdelningen... houja houja

Köpte en ny väska. Svart, lagom stor och perfekt för mig.
Glad över det köpet.

Passade på att köpa en ny plånbok också, den jag har är så tjock. Inte av pengar utan av sig själv dock.
Annars hade jag ju jublat som ni förstår.

Köpte också tre nya blommor, lite tomt i köksfönstret sen dom förra dog i somras.

Köpte också en peeling från Clarins, nu när rompeelingen är över så får jag köra på onaturlig väg. Är ju torr som fnöske i fejset.

Köpte också ett par tunna vantar. Fleeceliknande.

Köpte också två liter lätt a-fil, två liter lättmjölk och lämnade igen en film.

Så, nu har jag gjort rätt för mig, för jag antar att ni är många som undrat vad jag gjorde under en kvart i eftermiddag.
Japp, allt tog max en kvart.


Jag har ju sagt att jag hatar shopping.
En kvart är vad jag pallar med.
Max.

10 kommentarer:

  1. ...men du fick ju shoppat mycket på en kvart. Bra gjort tycker jag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Allt det där på en kvart!?
    Jag vill också ha en sån där foperation, tror jag.

    SvaraRadera
  3. En kvart?!
    Jag har en del att lära av dig...;D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Alltså, jag kan göra s.k. effektiv shopping, men det där klarar jag inte av kan jag säga. Har iofs fixat att shoppa igenom Ullared på 30 min, men då hittar jag ganska bra o jag vet vad jag skall ha. Kom ut med nästan en kundvagn full av saker *hihi*. Mannen undrade hur det gick till.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tycker det var bra gjort.

    Kan rekommendera Dermanords produkter. Gillar dessa skarpt. Måste bara fråga Imsavimsa hur hon bar sig åt att handla så fort på Ullared?? Det brukar i alla fall ta ett par timmar för mig.

    Kram

    Lena

    SvaraRadera
  6. Tycker det var bra gjort.

    Kan rekommendera Dermanords produkter. Gillar dessa skarpt. Måste bara fråga Imsavimsa hur hon bar sig åt att handla så fort på Ullared?? Det brukar i alla fall ta ett par timmar för mig.

    Kram

    Lena

    SvaraRadera
  7. Det är bra att vara en snabbhandlare när man inte tycker om att shoppa. Sån där är jag också. Jag tror dock att du är lite snabbare än mig. Jag hade nog inte hunnit köpa peelingen men det är bara för att jag aldrig köper sådant så jag skulle inte ha vetat vad jag skulle ha för sort.

    SvaraRadera
  8. hur sjutton får man handlat så där mycke på en kvart??

    SvaraRadera
  9. Ha ha, vi skulle passa bra ihop och shoppa du och jag! När vi träffas ska du få testa världens bästa peeling! Nattikram!

    SvaraRadera
  10. Väldigt effektivt shoppat på en kvart måste jag säga :) Well done!

    SvaraRadera