fredag 25 juni 2010

Glad Midsommar!

Idag har vi ett underbart väder, strålande sol och varmt.
Det är så härligt att det går inte att beskriva.
Vi har gjort i ordning till vår fiskbuffe som vi ska ha till middag.
Jag har gjort nubbesallad, romsill, en röra med strömmingsfileer som är skinndragna med rom och lite gräslök. Maken har stekt strömmingsrullar i tomatsås samt strömmingsflundror, jag har gjort en laxtårta med löjrom och en härlig jordgubbstårta.
Det sista innehåller ingen fisk alls kan jag kanske tillägga.

Vi firar tio år idag.
Jag har fått blommor av Maken som var tvungen iväg för att handla lite som vi glömt, då kom han också med en blombukett.
Härligt och oväntat.

Ha en Härlig Midsommar!

9 kommentarer:

  1. Tack det samma :-) och GRATTIS till er båda!

    SvaraRadera
  2. tack och stort grattis till er!! :)
    hoppas ni haft en underbar kväll, buffen lät supergod!

    SvaraRadera
  3. Grattis till 10-årsdagen!

    Gissar på att ni blev mätta och belåtna av all den goda maten. Det kurrade till i magen när jag läste inlägget... Älskar fisk!

    Kramkram
    Ullis

    SvaraRadera
  4. Lät som en alldeles underbar buffé :O)
    Lite recept kanske hon bjuder på?
    Ha ne fortsatt härlig Midsommarhelg!

    SvaraRadera
  5. Låter så gott!! Jag älskar fisk!

    Grattis till de tio åren!!!

    Vi firar snart 23 årig bröllopsdag:)och vi har varit tillsammans i snart 29 år!!!(jisses vad gammal jag känner mig nu)

    Ha det gott!

    Kram

    Lena

    SvaraRadera
  6. Låter så gott!! Jag älskar fisk!

    Grattis till de tio åren!!!

    Vi firar snart 23 årig bröllopsdag:)och vi har varit tillsammans i snart 29 år!!!(jisses vad gammal jag känner mig nu)

    Ha det gott!

    Kram

    Lena

    SvaraRadera
  7. VArför läggs mina inlägg in två gånger hos dig?? Jag är inte mer knasig än vanligt!!!

    Har förmodligen för stora fingrar som trycker två gånger:)

    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  8. Grattis!
    Midsommarhelgen var härlig.

    SvaraRadera
  9. Grattis på dagen!!
    Vår midsommar bidde kanon!

    SvaraRadera