lördag 5 mars 2011

Vill ni veta vad jag älskar att lyssna på? Får jag inte se dom live innan jag dör så dör jag som en olycklig kvinna!

Är ni redo?

Var beredda på drag, en riktig njutning.
Detta är musik jag älskar att lyssna på när jag behöver lite drag..




Nu ska jag gå och vila.
Sen ska jag visitera er.
Todeloo..

Och nu ropade Maken att dom kommer till Sverige. Iår. 11 juni i Sölvesborg. Gissa vem som vill dit så hon skäms?
Styx, Ozzy, Molly Hatchet, Thin Lizzy och Lee Aaron. Det kan inte bli mer rätt än så.
Nu Boka Biljetter!

8 kommentarer:

  1. Pinsamt värre, men jag har aldrig hört dessa förr - tyvärr. Dom var verkligen hur bra
    som helst. :)
    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får tag i biljetter. Vad kul att du hittat till mig - Välkommen

    SvaraRadera
  3. hahahaha, jag kan se mig dig stå där och headbanga till detta.... goa du!!

    Du har så fint i dina skåp - önskar så att mitt var i den ordningen!!...suck...

    Kramen i

    SvaraRadera
  4. Riktig røck n røll, før svarte!
    Wihaaaa!!!!

    SvaraRadera
  5. *suck* det laddar aldrig färdigt att jag får lyssna :-( som sagt, var 17 ligger Sölvesborg? Jag lyssnar på Dire Straits och "Walk of life" när jag vill ha fart :-)

    SvaraRadera
  6. Vi ska också på Sweden Rock Festival :D

    SvaraRadera