söndag 23 januari 2011

Varning för Hårdporr!

Nu är jag av den uppfattningen att av dom som säger sig "aldrig ha sett en porrfilm" så har 99% ändå gjort det.
Nu ska jag i sanning säga att Ja, jag har sett porrfilmer, eller snarare delar av porrfilmer, det är ju inte ofta man sätter sig för att se en hel porrfilm för handlingens skull liksom ;)
I sanning ska jag också säga att det är inte ofta det sker och att det är avsevärt ännu mer sällan det visas en porrfilm som lämnar något som helst avtryck i sinnet förutom ansiktssprut och hos mig pga det en lite äcklad kräkkänsla.
Men det är jag.
Jag är säker på att det sitter hundratusentals kvinnor därute som allra helst av allt önskar få bli påsatta i alla hål av en grupp män och sen få deras sperma i ansiktet, det är jag säker på.



Nå, nog om det. Varför jag kom in på ämnet var nämligen temat Gallsjuka, jag tänkte skriva om att jag nu fått en tid för magnetröntgen av gallan men inte kan ta den pga en annan tid som gäller byte av spiral som jag kom in på detta ämne. Jag tänkte nämligen Ambulans. Jag tänkte söka efter mitt ambulansinlägg den gången jag blev så jäkla sjuk och fick åka till storsjukhuset men då kom jag på andra tankar.

Jag kom nämligen in på porrtankar.

Det var på det glada 00-talet, vi hade parabol men laddade själva ner koderna och brände in dom på ett kort och såg alltså gratis en massa kanaler. En parantes är att det var så jävla jobbigt eftersom dom bytte koder hela tiden att den tiden blev ganska kort. 
I alla fall så hade vi Ticket-kanalerna, vilka två av dom visade porr dygnet runt. Ibland zappade man ju runt i jakt på något att se och då fick vi se en sekvens av denna fantastiska porrfilm. Tyvärr minns jag inte namnet men det är ändå inget ni vill veta så vi skiter i det.

Där sitter en tjej (svensk tyvärr) och fingrar sig själv i hugget. Hon fantiserar och vips så får man liksom se in i hennes huvud och se hennes fantasi.
Det är något med att hon ska åka ambulans, två (eller flera kanske, minns inte) ambulansmän fanns förstås med och dom satte väl på henne i alla hål kan jag tänka mig men det jag minns var när hon var nära att komma, (alla tjejer kommer väl på riktigt i porrfilmer, va? va?) då vrålar hon i extas där hon satt i soffan och pillrade sig i hugget -AMBULANS!!

Jäkligt sexigt va?

När jag har åkt ambulans och då kanske den sista gången då det var två ambulansmän med i ambulansen tänkte jag inte på sex en enda gång.
Jag blev inte alls sugen.
Kanske det var alla slangar och att blodtrycksmätaren gick igång hela tiden eller sviterna av all smärtlindring som avhöll mig, vad vet jag men det känns inte så vidare erotiskt med häftigt sex i en ambulans.
Nu får ju alla bli saliga på sin tro och fantiserar man om ambulanser i erotiska sammanhang så får man göra det för mig, jag är väldigt generös.

Men att skrika just ambulans ter sig lite märkligt för mig. Just ambulans har jag aldrig skrikit. Någonsin. Inte ens i oerotiska sammanhang, så det att det sitter kvinnor och pillrar sig i dosan skrikandes ambulans är något som fastnat i mitt sinne. Då inte själva pillrandet, det är inte så tydligt i minnet utan själva vrålandet Ambulans *förtydligar*.

Men jag ser det inte så. Jag är inte en sådan. Inte polisbilar heller, eller lastbilar, faktiskt inte en bil alls i mina tankar när det gäller erotik. Inte ens uniformer.
Jag är en skrämmande vanlig person med förmodligen tråkiga fantasier.
Men sån är jag.

Hur är ni?

15 kommentarer:

  1. Oerhört anständig! Mitt namn, Agneta, betyder ju t o m kysk så jag lever upp till det.
    Det finns tydligen en uppsjö av skruvade varianter i porrfilmer.....inte så tilltalande tycker jag.
    Ambulans har jag åkt och jag kan ju inte påstå att jag hade en endaste liten tanke åt det hållet. Jag minns att en av ambulansmännen hade väldigt mycket after shave på sig och jag trodde jag skulle kräkas.....grrrkkk....
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha, du är ta mig fan obetalbar! :-))) Klart det går för tjejerna, det ser man ju i sekvensen just före, när de med en frågande blick tittar in i kameran på "regissören" och undrar: "ska det gå nu?" och SEN börjar de stöna. Min fantasi är nog att hinna få till det hemma, inte i nåt fordon, innan mannen somnat. KRAM!! :-)

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha, du är så rolig! Jag har INTE sett någon porrfilm om man inte räknar de där Benny Hill-historierna som gick på TV på 80-talet. Inte har jag några direkta fantasier heller. Jag tänder inte på ambulanser, lastbilar eller några andra fordon och inte på håriga bringor eller svällande muskler heller. Jag tycker att det är sexigt med kunskap och jag har känt mig attraherad av män som har varit experter på ett eller annat. Sådana som har kunnat förklara komplicerade saker på ett lätt sätt. Men jag har inte velat haft sex med dem. Jag har sambon och han är bra.

    SvaraRadera
  4. *ASG* Ja, du får ursäkta men jag kan liksom inte låta bli att skratta men jag kan ju helt sanningsenligt säga det att de gånger jag åkt ambulans så var det knappast sex jag tänkte på...snarare att måste dom köra så fort!

    SvaraRadera
  5. Hahahahahaha!
    Jag hör till den den enda procenten, tro det eller inte,men det är sant. Antar att jag därmed är unik. Fast det visste jag ju redan att jag var, av andra skäl.

    SvaraRadera
  6. Aha! Nu förstår jag varför jag tycker att ambulansåkning är så obehagligt! Jag har helt missat det sexiga i det... Men nästa gång så... ojojoj!

    SvaraRadera
  7. PS
    Känner, nu när jag läst ditt inlägg, att jag typ har tagit del av en porrfilm. Så nu kan jag kanske inte längre säga att jag hör till den där procenten...?
    Undrar också om du har något knep på hur man får bort oönskade ambulansscener från hjärnan?

    SvaraRadera
  8. Nilla. Några knep. Nej tyvärr, du ser ju efter tio år så finns ambulansskriket fortfarande kvar på näthinnan/öronsnäckan.

    Jag försöker tänka bort det men det går inte. Tjejer som stönar ambulans är svårborttänkta. Tyvärr ;)

    SvaraRadera
  9. Jag tycker att jag också borde räknas tills samma procent som Nilla (innan vi läste ditt inlägg). Jag var ju bara ett barn på 80-talet. Nilla och jag är helt porrfilmsunika bägge två. Vi borde nog starta en FB-grupp som heter: Vi som aldrig har sett en p-rulle.

    SvaraRadera
  10. Knasterfaster. Men jag var ju också bara ett barn på 80-talet! Jag är bara ett år äldre än dig faktiskt ;)

    Jag skrev glada 00-talet och då var jag tyvärr inte barn längre.

    Du och Nilla kan skapa den gruppen och då får jag inte var med, men jag får skapa en grupp som heter "vi som hörde tjejen skrika Ambulans när hon kom" och den får inte ni vara med i!
    Hehe.

    SvaraRadera
  11. Men snälla nån, ambulans, nä kan inte säga att jag fann min färd i detta fordon något som helst erotiskt. Däremot män i uniform - det är stiligt....mmmmm...

    Kramen i

    SvaraRadera
  12. skrattar så tårarna trillar och mimrar samtidigt om alla dessa kodbyten(ja vi gjorde det vi med...kodade kort alltså) och det var porrisar på våran tva oxå,men inget som man fastnade framför då det LYSER fejk om dom :p

    SvaraRadera
  13. jag fantiserar så grymt tråkigt. typ "snopp". Leon brukar fråga om jag fantiserar om något och bara för att inte låta tråkig brukar jag hitta på ngt typ "ja, jag brukar fantisera att du bara orkade göra det 1 gång/veckan" och han vill ju liksom att mina fantasier ska bli sanna och uppfyller dom. HAHA snacka lurad han är.

    SvaraRadera
  14. hahaha det var dagens gapflabb det:)!!

    du är ju otrolig:))

    ...funderar skarpt på att ta en "gosestund" med sambon och skrika ambulans i örat på honom.
    fnissa fnissa

    kram!

    SvaraRadera
  15. Hahaha.. outstanding!!
    Klart man har sett p-rullar. Flera stycken faktiskt. Fast inte så många så att jag kan bli en kritiker. Det hade nog inte varit nåt man kunde sätta upp i ett eventuellt CV ... p-rulle-kritiker!
    En film jag oavkortat kommer tänka på - med tanke på utrop vid lyckad målgång - är den danska filmen NYNNE. Den är rätt bra. Vid en sekvens i filmen har hon fått tag i en karl som släpper loss helt, och de har sex. När han "klipper målsnöret" skriker han "Held og lykke" till sin "armé". Översatt till svenska: LYCKA TILL! Visst är det väl rätt sött eller kinky eller helt galet?! Jag skrattade rätt gott åt det.
    Ha det gott och tack för dagens skratt!

    SvaraRadera