fredag 30 mars 2012

Finfrämmande...

Jag har fint besök. Det blir gärna så när man är så fin själv...host...
Fru Venus är hos mig, pilutta er! Hon hade kunnat vara på sitt Venusberg och njuta av våren men hon är hos mig. Jag känner mig lyckligt lottad. Och då ska man ändå tänka att hon har vår och öppet vatten. Det har inte jag.
Det dröjer lite bara..
Vad gör vi då? Tja, vi städar då inte kan jag då säga, vi löser lite världsproblem och diskuterar våra olika statsbudgetar..
Eller kanske inte egentligen. Men pratar och diskuterar gör vi, det är då sant och visst.
Nu har jag inte tid längre, jag har ord att uttala och ord att lyssna på..
Jag ska berätta mer senare, hemligheter och sånt, och om vår fantastiska resa till Småland (alltså min och Makens resa, inte min och Fru Venus)....

4 kommentarer:

  1. Kan tänka mig hur härligt ni har det där ni sitter och vräker i er löjrom.....Kramar

    SvaraRadera
  2. Underbart med besök av härliga Fru Venus!
    Det kommer bli tomt när hon åker.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul ni måste ha haft

    SvaraRadera