tisdag 24 januari 2012

Äh, jag tror jag gapskrattar!

Nu har vi flöde igen. Fullt flöde.
Det stinker förvisso kack i hela huset men nu är det i alla fall flöde igen.
Och vilket flöde sen.

Det bara flörpar iväg.

Nu kan jag börja tänka på andra saker. Vi har haft helt stopp sen i helgen och fått vänta tills spolbilen hade tid. Vi har aldrig haft fullt flöde inser vi nu.
Bara halvt om halvt.

Nå, nu är det flöde igen. Det flörpar iväg. Jag har torkat golvet, satt på en diskmaskin och nu sitter jag och sniffar i luften.
Det är härsket fett som luktar. Sa spolmannen.
Det kan jag nog tro på för det luktar våldsamt illa.

Nu kan jag återgå till bokföringen. Gud så kul det känns.
Fast först en dusch, en snabb sväng till stan och köpa garn (jag har ju slut gubevars) men sen... då vankas det bokföring. Mums.

3 kommentarer:

  1. åh, tur att ni har flöde igen. kacklukt i huset känner jag igen. vi får källaren full av kack på våren.

    SvaraRadera
  2. tur att det är klart - då försvinner nog lukten snart

    SvaraRadera
  3. Skönt! Bra. Och bokföring är roligt.
    Agneta kram

    SvaraRadera