tisdag 22 mars 2011

Berts Betraktelser

Nej, inte Berts kanske utan mina.
Dom flesta bloggare kollar ju ibland på vilka sökord som besökare som sökt hittat till bloggen på.
Jäkligt konstig mening det där, glöm den. Den vore något för en lärare med grammatik på schemat.
Nu glömt.

Jag har iaf gjort detsamma.
Inte otippat var just mitt hårdporrinlägg och nr 2 det som lockat endel till min blogg. Jag misstänker starkt att just dessa inte återkommer, då min blogg inte precis handlar om hårdporr i vanliga fall, eller ens vanlig porr, mjukporr.

15 har kommit via hårdporr
4 har kommit via hård porr. Det är nog skillnad det där, man jag är inte så insatt i hur.
6 har sökt på fistfuck.
3 har kommit via hard porr. Internationellt intresse verkar det som.
Nu kommer en liten märklig reflektion.
1 har sökt via japansk hårdporr
1 har sökt via japansk hård porr. 

Det tycker jag är lite märkligt. Japansk hårdporr? Japansk vikteknik har jag skrivit om men det handlar föga om porr. Någon som vet vad japansk hårdporr eller hård porr är? I så fall Upplys mig!


En har kommit till min sida när denne sökte Vaffödådå?
Sen är det enstaka besökare som kört sökord som t.ex 
Gör det ont att bleka anus?
Anus åker ut
Klimakteriet, fiser
Megafon
...och andra intressanta ämnen


Av detta kan man dra slutsatsen att min blogg inte alltid är gnällig. Den är upplysande också. Här avhandlas fistfuck, hårdporr och blekta anus.
Inte illa av en tant mitt i medelåldern.
Att vara så insatt alltså.



今日は [こんにちは]
(betyder Hej på japanska)


Ytterligare en reflektion är ju att trots att nu flera kommenterat så har ingen meddelat mig vad japansk hårdporr är. Trodde att någon bloggare skulle veta och kunna upplysa mig.
Däremot när jag nu googlade så kom jag upp som andra träff när det gäller japansk hårdporr och det höjer ju ribban lite (haha, ribban..) och kan ju ev. visa på att det är jag som bör vara är experten.
Men om någon vet mer än mig i detta ämne (eller vilket ämne som helst också förstås) får ni gärna säga allt ni vet. 


Annars kan jag ju komma med en kvalificerad gissning, och den är att om man inte ger sin partner multipla njutningar så måste man begå Harakiri. 
Men det är inte säkert, det kan ju faktiskt betyda något annat också. Och det lär ju innebära om det är så, att flera ev. sexpartners drar sig för att hålla på och sexa till det, då dom sen riskerar att tvingas begå självmord.






ストップ
(betyder hej då)

12 kommentarer:

  1. HA
    HA
    HA
    HA
    HAAAAA...

    Tack Ulrika för att jag fick mig ett gott skratt!!!:D:D:D:D:D

    Jag har ingen aning om vad "det" är men misstänker starkt att andra vet så jag ska med glädje kika in här om typ någon timme!!!! Får mig säkert ett gott skratt till då!

    Hoppas du mår bra!
    soliga kramar Eva

    SvaraRadera
  2. hahhahahahahahahhaahahaaaaaaa

    nu har jag ont i magen av allt skrattande ditt inlägg orsaka... Underbara "tant"!!!

    KRamen i

    SvaraRadera
  3. Hahaha!
    Helt underbart!! :))

    Mera sådana upplysande ämnen ;)

    SvaraRadera
  4. Hahahaahhhaa...Du är underbar!!!!KRAM på re!!!

    SvaraRadera
  5. Faen Ulrika, jag DÖÖÖÖÖR!!!!

    SvaraRadera
  6. OMG, Ulrika! =D =D =D

    Vad har du för sökare, liksom?

    Kan det där japanska som kom in så oväntat handla om fisket, tror du? Det är många som fiskar i Japan har jag hört. Och du skriver om fiske ibland. Och om porr. Alltså: Japansk porr.

    Vad tror du?

    SvaraRadera
  7. Ha ha ha hiha
    Du är underbar:)

    kram

    SvaraRadera
  8. hahha du är ju inte klok..Jo du är skitklok-.jag vet inte ens hur man vet hur folk hittar in på ens blogg??? men jag kan ta reda på det...kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  9. :-))) jag tjatar, men du är underbart inte klok!! Jag måste se till att komma upp till dig, med normal mat ;-) Kvällskram

    SvaraRadera
  10. What? Verkar ju helt galet!

    SvaraRadera
  11. :D :D :D

    Herregud tror inte att jag ens törs gå in på det där med sökord. Det verkar finnas så mycket galna, konstiga människor out there. Fler än jag själv alltså. Alltid läskigare när andra är galna. Min egen galenskap är jag ju liksom van vid.

    SvaraRadera
  12. Jag kan tänka mig att sådan ord drar till sig många!
    Nu har du etablerat något nytt: Japansk hårdporr! Kanske en ny fluga? Vem vet!

    SvaraRadera